JTI Polska jest częścią grupy Japan Tobacco International. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 46 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, Winston, LD i Logic. W Polsce zatrudniamy ponad 2 400 pracowników i od początku działalności w kraju, jesteśmy najszybciej rosnącą firmą tytoniową: nasz udział w rynku wzrósł ponad sześciokrotnie, a wolumen produkcyjny zwiększył się ponad dziesięciokrotnie.
Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.
Więc jeśli chcesz być częścią firmy, która daje Ci nieograniczone możliwości… po prostu dołącz do nas. #JoinTheIdea
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Profesjonalne wsparcie szkoleniowe w okresie wdrożenia
- Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Bogaty pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki j. angielskiego, karta sportowa
- Pracę wśród ludzi z różnych zespołów, którzy lubią ze sobą współpracować i spędzać czas
- Hybrydowy system pracy 50/50
- Kierowaniem procesami operacyjnymi związanymi z digital marketingiem i komunikacją w celu zapewnienia doświadczenia biznesowego zorientowanego na klienta
- Będziesz brać udział we wdrażaniu strategii digitalowej, w tym w szczególności dedykowanych stron brand.com i CRM
- Wspieraniem wdrażania i rozwoju narzędzi, systemów i rozwiązań niezbędnych do efektywnych działań digitalowych
- Zarządzaniem platformami i kanałami digitalowymi, w tym CRM, dbaniem o ich prawidłowe funkcjonowanie i odpowiednią zawartość
- Testowaniem, aktualizowaniem i monitorowaniem wyników strony internetowej
- Będziesz brać udział w projektowaniu, przygotowywaniu i we wdrażaniu konkursów online, działań i ofert konsumenckich
- Wspieraniem optymalizacji lejka konwersji witryny i UX
- Współpracą z agencjami digitalowymi, web developerami i developerami
- Analizowaniem i raportowaniem wydajności zarządzanych platform i stron internetowych
- Współpracą z wewnętrznymi zespołami IT, Brand, Consumer Activation, Sales, Finance, Legal HQ/ DBU
- Wykształcenie wyższe (informatyczne, biznesowe, marketingowe lub ekonomiczne)
- Znajomość zasad digital marketingu
- 2-3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze digital marketingu i w prowadzeniu projektów, w agencji lub w handlu detalicznym/FMCG
- Znajomość Google Marketing Platform, systemów CRM i narzędzi do automatyzacji marketingu
- Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Dobre zrozumienie środowiska digitalowego
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami
- Dobre zrozumienie strategii pozyskiwania i utrzymywania konsumentów oraz procesów tworzenia treści
- Praktyczne doświadczenie w pracy w środowisku wielu marek/kategorii z umiejętnością przekładania celów marek na wykonalne plany cyfrowe
- Rozumienie aspektów technicznych wymaganych do zarządzania stronami internetowymi i działaniami związanymi z pozyskiwaniem konsumentów
- Bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office - Excel, Power Point
- Silne umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Zdolność do analitycznego myślenia
- Jesteś dobrym graczem zespołowym
- Dobrą organizację pracy
Poznaj
JTI Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
JTI Polska jest wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 46 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.
W Polsce zatrudniamy ponad 2500 pracowników. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.
Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.
Proces rekrutacji
- Krok Aplikuj na wybraną ofertę
- Krok Krótka rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Ocena i ostateczna decyzja