Międzynarodowa firma motoryzacyjna (World famous international car brand) poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Części Zamiennych Dziale After Sales samochodowym. To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole - Automotive. Jeśli posiadasz min. 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.
Specjalista ds. Części Zamiennych w Dziale After Sales samochodowym
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- Nadzorowanie i koordynacja współpracy handlowej Dealerów z warsztatami niezależnymi w zakresie sprzedaży oryginalnych części zamiennych.
- Wsparcie i rozwój Projektu Dealerów/partnerow.
- prezentowanie zasad projektu zainteresowanym Dealerom,
- opracowywanie wstępnych baz danych potencjalnych Kontrahentów,
- wsparcie rekrutacji / szkolenia handlowców,
- rozliczanie miesięcznych rabatów (wsparcie sprzedaży),
- stały nadzór i kontrola działań uczestników Projektu,
- systematyczne raportowanie miesięcznych wyników sprzedaży,
- Przygotowywanie raportów, analiza wyników sprzedaży części i akcesoriów sieci Dealerów oraz opracowywanie planów działań w celu poprawy realizacji planów sprzedaży.
- Opracowywanie i przygotowywanie na potrzeby komunikacji z siecią Dealerską: pism sprzedażowych, katalogów handlowych, cenników części i akcesoriów z rynku lokalnego oraz ofert specjalnych.
- Kształtowanie polityki marketingowej w obszarze sprzedaży części i akcesoriów oraz realizacja uzgodnionych z przełożonym wzrostów obrotów i zwiększania zysków Działu Części.
- Uzgadnianie z dostawcami części i akcesoriów z rynku lokalnego preferencyjnych warunków cenowych na potrzeby obsługi i utrzymania kontaktów flotowych.
- Analiza konkurencyjności umów z dostawcami części i akcesoriów z rynku lokalnego. Proponowanie i konsultowanie z Przełożonym najkorzystniejszych rozwiązań handlowych.
- Rozwijanie oferty produktowej segmentów „Akcesoria” i „Lokalne” skierowanej do użytkowników samochodów poprzez analizę potrzeb klientów oraz konstruowanie odpowiednich ofert handlowych.
- Monitoring cen oraz analiza działań konkurencji w obszarze części zamiennych i akcesoriów.
- Prowadzenie negocjacji cenowych oraz przygotowywanie umów z partnerami biznesowymi.
Wymagane kwalifikacje i umiejętności:
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość zagadnień związanych ze sprzedażą części zamiennych i akcesoriów.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami sprzedażowymi.
- Umiejętność budowania i utrzymywania dobrych, długofalowych relacji handlowych z klientami biznesowymi oraz siecią dealerską.
- Dobra znajomość aplikacji MS Office, w szczególności (Excel i Power Point).
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2).
- Prawo jazdy kat. B.
Warunki zatrudnienia:
- Premia roczna: Zwykle 2 dodatkowe pensje uzależnione od ogólnego wyniku sprzedaży i wyniku finansowego firmy.
- Dodatkowe benefity: Pakiet prywatnej opieki medycznej w firmie EnelMed, karty MultiSport Benefit, możliwość nauki języka angielskiego na koszt firmy.
- Forma zatrudnienia: Umowa o pracę.
- Okres próbny: 1-sza umowa na 3-miesięczny okres próbny, następna na czas nieokreślony w przypadku pozytywnej weryfikacji kandydata.