Spółka JELCZ - Członek Grupy Kapitałowej PGZ z ponad półwieczną tradycją w dziedzinie motoryzacji gwarantująca najwyższe standardy jakości, innowacyjne metody produkcji i sprawdzone rozwiązania dla sił zbrojnych.
Specjalista ds. czasu pracy i benefitów
Miejsce pracy: Jelcz-Laskowice
Twój zakres obowiązków:
- Samodzielna obsługa Pracowników w obszarze związanym z czasem pracy;
- Obsługa systemu kadrowo-płacowego, platformy ZUS PUE, systemu Płatnik;
- Wprowadzanie i analiza danych około-płacowych w systemie kadrowo-płacowym;
- Wprowadzanie do systemu kadrowo-płacowego danych związanych z czasem pracy;
- Przygotowywanie kontrolek czasu pracy dla pracowników umysłowych;
- Przeprowadzanie szkoleń z czasu pracy dla kadry zarządzającej;
- Archiwizacja dokumentacji związanej z czasem pracy;
- Obsługa benefitów;
- Przygotowywanie raportów m.in. płacowych, czasu pracy.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie min. średnie – mile widziane wyższe;
- 2-letnie doświadczenie zawodowe w samodzielnej obsłudze związanej z czasem pracy w firmie produkcyjnej;
- Praktyczna znajomość zagadnień z prawa pracy;
- Dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególność MS Excel;
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, terminowość, sumienność oraz zaangażowanie;
- Znajomość przepisów związanych z systemem czasu pracy;
- Duża samodzielność w działaniu;
- Mile widziane dodatkowe kursy, certyfikaty związane z czasem pracy.
To oferujemy:
- Karta MultiSport – oferujemy kilka pakietów do wyboru z dofinansowaniem dla pracownika w wysokości 50%;
- Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę;
- Opieka medyczna LUXMED – bezpłatna opieka medyczna dla pracowników;
- Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych – dodatki na święta oraz urlop;
- Dodatek motywacyjny;
- Dofinansowanie do posiłków;
- Rozwój zawodowy – szkolenia zawodowe, możliwość nauki od wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników.