Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Bielsko-Biała Pracownik Działu Reklamacji Bielsko-Biała
Specjalista ds. Customer Service - Dział Jakości

Specjalista ds. Customer Service - Dział Jakości

ASK Poland Sp. z o.o.
Bielsko-Biała
praca stacjonarna
1343 dni temu

Ogłoszenie numer: 4439803, z dnia 2021-04-15

 

Firma z branży Automotive z siedzibą w Bielsku – Białej działająca na rynku polskim od 1997 r., międzynarodowy lider w produkcji kompleksowych systemów nagłośnieniowych jak również prętów antenowych i wzmacniaczy.

 Kiedy jedziesz Fiatem, Audi, Peugeotem, Porsche, Alfą Romeo, Suzuki czy BMW i słuchasz muzyki - masz tą przyjemność dzięki naszym produktom! To my produkujemy głośniki, anteny i wzmacniacze do samochodów tych marek!

Specjalista ds. Customer Service - Dział Jakości

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

 

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

  • Podjęcie działań związanych ze zgłoszonymi problemami jakościowymi i rejestracja w systemie.
  • Współpraca z działem Logistyki w celu określenia statusu wysyłek i materiału w transporcie.
  • Przyjęcie sztuk niezgodnych, ich identyfikacja, rejestracja i blokada w systemie.
  • Przeprowadzanie wstępnej analizy niezgodnej sztuki we współpracy z przedstawicielami innych działów w oparciu o procedurę.
  • Wypełnianie raportów oraz przesłanie ich do Klienta.
  • Uzupełnianie danych reklamacyjnych i raportu z reklamacji w systemie.
  • Przygotowanie danych statystycznych na żądanie kierownictwa.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (zarządzanie jakością, zarządzanie i inżynieria produkcji).
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.
  • Znajomość założeń statystycznych, pakietu MS Office.
  • Znajomość metodologii Problem Solving, FMEA, SPC.
  • Znajomość procesu MSA.
  • Bardzo dobra organizacja pracy.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Komunikatywność, dokładność, sumienność, systematyczność, samodzielność, dyspozycyjność. 

Oferujemy

  • Stabilna praca w dużej, rozwijającej się firmie;
  • Zatrudnienie bezpośrednio przez ASK Poland w ramach umowy o pracę na pełny etat;
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Pakiet świadczeń socjalnych, ubezpieczenie dodatkowe na korzystnych warunkach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

ASK Poland Sp. z o.o.

Firma z branży Automotive z siedzibą w Bielsku – Białej działająca na rynku polskim od 1997 r., międzynarodowy lider w produkcji kompleksowych systemów nagłośnieniowych jak również prętów antenowych i wzmacniaczy.

Kiedy jedziesz Fiatem, Audi, Peugeotem, Porsche, Alfą Romeo, Suzuki czy BMW i słuchasz muzyki - masz tą przyjemność dzięki naszym produktom! To my produkujemy głośniki, anteny i wzmacniacze do samochodów tych marek!

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...