STS jest największą polską firmą bukmacherską, która powstała w 1997 roku i obecnie zatrudnia blisko 1300 osób. Jesteśmy innowacyjnym bukmacherem, który świadczy usługi za pośrednictwem strony internetowej, jak i jej mobilnej wersji oraz aplikacji dedykowanych systemom Android czy iOS. Opracowaliśmy m.in. własny system wypłat - STSpay - oraz udostępniamy usługę STS TV z transmisjami najważniejszych wydarzeń sportowych. Posiadamy również ogólnopolską sieć nowoczesnych punktów przyjmowania zakładów. Jesteśmy największym prywatnym sponsorem polskiego sportu - STS to oficjalny partner Reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz wielu klubów sportowych z różnych dyscyplin. Prowadzimy także fundację Sport Twoją Szansą.
W związku z naszym dynamicznym rozwojem poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowisko:
- pracę dla firmy, która dynamicznie się rozwija i jest liderem w swojej branży
- pracę w firmie, która dba o swoich pracowników i stale w nich inwestuje
- rozwój zawodowy w dynamicznym i perspektywicznym zespole
- możliwość poznania nowych, ciekawych i nowoczesnych technologii, rozwiązań
- komfortowe miejsce pracy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną wybraną formę współpracy
- przyjazną atmosferę pracy
- wsparcie w okresie wdrożenia
- wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kompetencji oraz zaangażowania w pracy
- system dodatkowych benefitów (kursy języka angielskiego, wstęp na obiekty sportowe, karta Multisport, świeże owoce)
- minimum roczne doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie działań
- doświadczenie w CRM, automatyzacji komunikacji oraz email marketingu (html/znajomość platform ESP i CRM: Mailchimp/Freshmail/GetResponse/SalesManago/Salesforce/itp.)
- umiejętność interpretowania i segmentowania danych celem dostarczenia trafnej, angażującej i budującej lojalność odbiorców komunikacji marketingowej
- inicjatywę i zaangażowanie w realizowane projekty
- znajomość trendów w marketingu internetowym oraz pasja do sportu (mile widziana)
- znajomość angielskiego w stopniu komunikatywnym
oraz jesteś kreatywny i dynamiczny, nie boisz się nowych wyzwań, stawiasz na rozwój zawodowy, a także lubisz pracę z ludźmi – zapraszamy Cię do naszego zespołu!
- planowanie działań CRM
- przygotowywanie i wykonywanie kampanii marketingowych (email / sms / push notifications)
- optymalizacja bieżących kampanii lifecycle
- analiza efektywności i zaangażowania
- współpraca z innymi działami celem ciągłego podnoszenia skuteczności i jakości komunikacji