Ogłoszenie numer: 37310, z dnia 2007-12-11
ALBA ATOL Sp. z o.o.
ALBA Atol sp. z o.o. wchodzi w skład Grupy ALBA liczącego się w Europie holdingu spółek, którego domeną jest gospodarka odpadami. Ideą naszej pracy jest obsługa w obszarach związanych z powstawaniem odpadów zarówno w procesie produkcyjnym, jak i w życiu codziennym. Umiejętnie łączymy ekologię i wymagania stawiane przez prawo. ALBA Atol sp. z o.o. działa na polskim rynku już od 17 lat i jest odpowiedzialna za segment makulaturowy całej Grupy w Polsce.
Obecnie do naszego zespołu w Krakowie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku :
SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU
Miejsce pracy: małopolskie
Opis stanowiska
- Bieżące wparcie dla Zarządu Spółki w zakresie prowadzenia i finansowej kontroli procesów gospodarczych - Regularne wizyty oraz analiza bieżącej sytuacji w oddziałach Spółki - Rekomendowanie działań naprawczych dla poszczególnych oddziałów - Efektywna współpraca z Grupowym Controllerem jak i działem bilansów w Niemczech - Przygotowywanie analiz finansowych i interpretacja osiąganych wyników oddziałów i handlowców - Raportowanie (rachunki zysków i strat, bilanse) do Centrali Firmy w Niemczech - Przygotowywanie planów oraz koordynacja procesu planistycznego w SpółceWymagania
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne (studia podyplomowe w zakresie controllingu mile widziane) - Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w Controllingu - Znajomość zagadnień rachunkowości - Zaawansowanej znajomości oprogramowania MS Office, a w szczególności arkuszy kalkulacyjnych - Znajomość języka niemieckiego - Bardzo wysokie umiejętności analityczne - Doskonała organizacja pracy - Samodzielność, inicjatywa, zaangażowanie i odporność na stres - Orientacja biznesowa - Wysokie zdolności komunikacyjne - Konsekwencja w działaniu - Prawo jazdy kat BOferujemy
- Atrakcyjne warunki pracy - Pakiet szkoleń - Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku pracyProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.