SALESmanago to jedyna platforma CDXP (all-in-one Customer Data Platform & Customer Experience Platform) wspierana sztuczną inteligencją i wykorzystująca podejście no-code. Wykorzystywana jest przez ponad 2000 klientów (m.in. Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance, Victoria’s Secret) w 50 krajach. Financial Times określił SALESmanago jako najszybciej rosnącą platformę marketing automation w Europie.
SALESmanago wykorzystuje pełen potencjał danych o klientach, łącząc zaawansowaną analitykę i hiperpersonalizację do dostarczenia w pełni konfigurowalnych, spersonalizowanych doświadczeń we wszystkich kanałach marketingowych.
Firma zlokalizowana jest w Krakowie i zatrudnia 300 doświadczonych konsultantów, data scientists i inżynierów. SALESmanago działa międzynarodowo dzięki szerokiej sieci ponad 1000 partnerów biznesowych.
Jesteśmy startupem z doskonałym produktem, wyjątkową kulturą organizacyjną, doskonale funkcjonującymi zespołami oraz ogromnymi ambicjami podbijania polskiego i międzynarodowego rynku.
Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office ze szczególnym naciskiem na Excel
- praktyczna znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej w środowisku polskim i międzynarodowym
- wysokie zdolności interpersonalne oraz analityczne i planistyczne
- umiejętność przeprowadzania szerokiej analizy biznesowej, uwzględniającej różnorodne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem
- zorientowanie na doskonalenie procesów
- uczciwość, lojalność, zaangażowanie i odpowiedzialność, samodzielność w działaniu
- wykształcenie wyższe preferowane kierunki: Kontroling, Finanse, Ekonomia
- współudział w procesie zamknięcia miesiąca/roku
- comiesięczna kontrola odchyleń wyników do budżetu, analiza przyczyn, rekomendowanie działań korygujących
- prognozowanie krótko, średnio i długoterminowe
- analiza kosztów
- współudział w tworzeniu i rozwijaniu narzędzi controllingowych
- współudział w przygotowaniu budżetów
- przygotowywanie okresowych/ad hoc analiz oraz raportów finansowych
- przygotowywanie i opracowywanie raportów controllingowych
- możliwość zrobienia kariery w międzynarodowej firmie i dodanie do swojego CV wyjątkowej pozycji, która na zawsze wzmocni Twój profil zawodowy,
- specjalnie przygotowany cykl szkoleniowy, który błyskawicznie wyposaży Cię w wiedzę niezbędną do skutecznego wykonywania pracy,
- bezpośredni wgląd i wtajemniczenie w metody prowadzenia innowacyjnego na skalę globalną startupu,
- mamy własny firmowy elegancki restobar, w którym codziennie pracownicy dostają bezpłatny ciepły posiłek, dodatkowo w każdy piątek ogólnofirmowe Happy Hour z darmowym, pysznym czeskim piwem bez limitu, a przez cały dzień nielimitowana kawa, napoje i owoce,
- specjalne bonusy za obronę pracy dyplomowej, becikowe (2 tys zł), dofinansowanie wieczorów kawalerskich i panieńskich i rozwód party, parapetówek we własnych nowych mieszkaniach, dofinansowanie badań lekarskich, karta OK System,
- dofinansowanie kursów językowych