nPhoto to nasza ekskluzywna marka fotoproduktów, których odbiorcami są profesjonalni fotografowie.
Każdego dnia dostarczamy naszym klientom na całym świecie to, co najważniejsze - uchwycone wspomnienia i utrwalone emocje. Zawsze perfekcyjnej jakości i zawsze przykładając maksimum uwagi do tego, aby nie tylko nasz produkt, ale także doświadczenie zakupowe były dla każdego wyjątkowe.
Obecnie poszukujemy doświadczonego Specjalisty ds. content marketingu/Copywritera, który będzie tworzył wartościowe treści dla naszych klientów.
- tworzenie profesjonalnych, angażujących treści, dłuższych artykułów content marketingowych dla fotografów, ale też krótkich tekstów reklamowych do FB czy Google Ads oraz na LinkedIn,
- planowanie komunikacji z klientami na każdym poziomie obsługi (newslettery, wiadomości systemowe, wpisy na stronie www, wpisy na Facebooku i w innych mediach społecznościowych, na internetowych mediach specjalistycznych i forach),
- wsparcie marketingowe Działu Handlowego i Działu Obsługi Klienta,
- współpraca z firmowym fotografem i przygotowywanie stylizacji do zdjęć w studiu,
- kooperacja z Działem Graficznym, Działem Analiz Marketingu Automatycznego, Działem IT,
- kontakt z fotografami i blogerami branżowymi w sprawie recenzji naszych produktów i reklamowania ich online.
- dobry copywriter stosujący content marketing w praktyce,
- znajomość zasad SEM i SEO,
- doskonałe poruszanie się w social mediach,
- zmysł estetyczny,
- umiejętność pracy w zespole,
- świetna organizacja pracy i dotrzymywanie terminów.
- znajomość branży fotograficznej,
- poruszanie się w aplikacjach do marketingu automatycznego (np. Hubspot czy Getresponse)
- znajomość języka angielskiego
- ciekawą i rozwijającą pracę w dużej firmie działającej globalnie,
- uczestnictwo w ambitnych projektach,
- duże pole do generowania i wdrażania pomysłów usprawniających pracę obszaru,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
- partnerską relację ze współpracownikami i nieformalną atmosferę pracy,
- pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, Multisport),
- pracę hybrydową w nowoczesnym biurze w Zaczerniu k. Rzeszowa.
Poznaj
MPP Sp. z o.o.
Kluczem do sukcesu są Ludzie. Ludzie z pasją. Powstaliśmy z pasji do fotografii i wiary w to, że zdjęcia mają w sobie ogromną wartość emocjonalną. Od samego początku wiedzieliśmy, że chcemy utrwalać historie i wspomnienia ludzi na papierze poprzez druk. Pierwsze linie produktowe fotoksiążek i fotoalbumów zachwyciły naszych klientów. To dało nam jeszcze większą motywację do rozwoju w obszarach produktów, rynków i technologii. Jedno nie uległo tylko zmianie — zawsze chcieliśmy być blisko naszych klientów — słyszeć ich głos, rozumieć ich potrzeby i inspirować się ich pasjami.Jesteśmy przekonani, że nasze wysokiej jakości produkty mają w sobie zdolność oddziaływania na ludzi. Z jednej strony pozwalamy klientom tworzyć własne historie, budować tożsamość, utrwalać ważne chwile. Z drugiej dajemy im możliwość wpływania na otoczenie i innych ludzi poprzez umiejętność wywoływania i dzielenia się dobrymi emocjami.Po ponad dwóch dekadach istnienia jesteśmy jedną z największych drukarni cyfrowych w Europie, a także liderem na rynku personalizowanych fotoproduktów. Działamy na styku trzech branż: fotografii, poligrafii i nowoczesnego introligatorstwa.Dysponujemy jednym z najnowocześniejszych parków maszyn drukarskich i introligatorskich na świecie. Udostępniamy naszym klientom jeden z najlepszych kreatorów do projektowania fotoproduktów. Korzystamy też z dedykowanych systemów IT do zintegrowanego zarządzania produkcją i sprzedażą.Nasze serce bije w Zaczerniu koła Rzeszowa i to właśnie z tego miejsca wysyłamy produkty do klientów prawie na całym świecie. MPP Memory Papier Print to zespół kilkunastu marek, w tym między innymi: Colorland, nPhoto, Decor Mint, Artibo, czy Presejo, a co za tym idzie także e-commerce, działających na podstawie wielokanałowej strategii sprzedaży.Naszą firmę tworzą ludzie, którzy inspirują się nawzajem. Realizując ciekawe i ambitne przedsięwzięcia, rośniemy jako organizacja, a nasi pracownicy mogą stale podnosić swoje kompetencje. Wymieniając się doświadczeniami, pasjami i analizując nasze działania, możemy wzajemnie się uczyć i tworzyć wartościowe rozwiązania dla naszych klientów.