Specjalista ds. centralnych zakupów
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Nr Ref.: CZ/BB/04/2015
Opis stanowiska:
- analiza rynku w celu poszukiwania firm podwykonawczych, dostawców usług i materiałów budowlanych zgodnie ze standardami przyjętymi w spółce,
- przygotowanie wzorów i standardów zapytań ofertowych dla Kierowników kontraktów,
- negocjowanie warunków oraz zawieranie umów z podwykonawcami i dostawcami materiałów zachowaniem zasad minimalizacji kosztów w ramach programu Centralnych Zakupów,
- objęcie umowami centralnymi pełnego asortymentu dostaw,
- prognozowanie limitów kupieckich, które zaspokoją zapotrzebowanie na materiały dla planowanych inwestycji w perspektywie rocznej,
- planowanie, koordynacja i nadzór dostawy materiałów zgodnie z harmonogramami budów,
- kontrola stopnia wykorzystania limitów kupieckich u poszczególnych dostawców,
- bieżący monitoring firm będących w portfolio kwalifikowanych dostawców
- zbieranie rekomendacji od Kierowników budów i Kierowników kontraktów dotyczących standardów współpracy w celu stworzenia grupy dostawców kwalifikowanych
- tworzenie centralnej bazy firm dostawców, oferentów
- współtworzenie procedur oraz wzorcowego cennika usług i materiałów.
Wymagania:
- wykształcenie techniczne ze wskazaniem na profil budowlany,
- doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku w dziale zakupów,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
- wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- ciekawą pracę w jednej z największych firm sektora budownictwa mieszkaniowego,
- duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego,
- konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,
- bardzo dobrą atmosferę pracy i wsparcie ze strony pozostałych Współpracowników.
Poznaj
MURAPOL S.A.
O Grupie Murapol:
23 lata na rynku deweloperskim
434 wzniesione budynki
29600 przekazanych mieszkań
645 pracowników i współpracowników
21 miast
Murapol. Największe talenty na świecie…