Ogłoszenie numer: 1559950, z dnia 2017-03-20
Jesteśmy ogólnopolskim dystrybutorem części samochodowych i wyposażenia warsztatów. Posiadamy ponad 70 oddziałów na terenie całego kraju i oddział w Czechach. Od ponad 27 lat kształtujemy rynek motoryzacji w Polsce i Europie. Zatrudniamy ponad 1400 pracowników. Posiadamy silnych partnerów zapewniających nam stabilne warunki do rozwoju. Jako pierwsi w branży testujemy i wdrażamy nowoczesne rozwiązania dedykowane naszym klientom. Wchodzimy na nowe rynki, realizujemy fascynujące projekty z zakresu nowych technologii, IT, logistyki, marketingu i promocji. Brzmi interesująco?
Dołącz do naszego zespołu, jeśli:
-
Chcesz zdobywać nową wiedzę, wciąż rozwijać się i doskonalić;
-
Lubisz podejmować nowe wyzwania i potrafisz samodzielnie realizować wyznaczone cele;
-
Jesteś uczciwy/a i rzetelnie podchodzisz do wykonywania swoich obowiązków służbowych;
-
Jesteś komunikatywny/a, lubisz pracę z ludźmi i chcesz z nami kreować rynek;
-
Masz doświadczenie w branży motoryzacyjnej lub po prostu pasjonujesz się motoryzacją.
Stale rozbudowujemy naszą sieć dystrybucji. Obecnie poszukujemy kandydatów z doświadczeniem lub pasjonatów motoryzacji do pracy w Warszawie (Białołęka) na stanowisku:
Specjalista ds. budowlano-remontowych
Miejsce pracy: mazowieckie, Warszawa (Białołęka)
Nr Ref.: SBR
Opis stanowiska
- Zarządzanie pracami budowlano-remontowymi m.in.:
- ocena budynków pod kątem funkcjonalno-technicznym
- udział w procesie projektowania adaptacji budynków
- uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń, decyzji i uzgodnień
- przygotowywanie kosztorysów
- realizacja i nadzór robót w ramach powierzonych projektów
- rozliczanie projektów
- Dobór i weryfikacja firm współpracujących, ustalanie zasad współpracy i monitorowanie jakości usług
- Nadzór eksploatacyjny oraz wsparcie techniczne oddziałów tj. organizacja napraw, remontów i przeglądów oddziałów
- Zarządzanie 10 osobowym zespołem pracowników
Wymagania
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Doświadczenia zawodowego w branży budowlanej
- Praktycznej wiedzy z zakresu funkcjonowania budynków i budowli w tym obsługi instalacji elektrycznych, mechanicznych
- Praktycznej wiedzy o obowiązujących przepisach z zakresu zarządzania nieruchomościami, prawa budowlanego, ppoż. i BHP
- Uprawnień budowlanych
- Wykształcenia min. średnie techniczne
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem kilku osobowym – mile widziane
- Umiejętności współpracy
- Predyspozycji organizacyjnych oraz umiejętności współdziałania z podmiotami wynajmującymi lokale i ich użytkownikami
- Dyspozycyjności i gotowości do podejmowania podróży służbowych (obsługa oddziałów na terenie całego kraju)
- Dobrej znajomości MS Office, mile widziana znajomość AutoCad
- Prawa jazdy kat. B
Oferujemy
- Stabilność zatrudnienia, atrakcyjne warunki pracy oraz przyjemną atmosferę
- Pracę w ambitnym zespole w dynamicznie rozwijającej się renomowanej firmie z wieloletnią tradycją
- Atrakcyjną ofertę świadczeń pozapłacowych, takich jak: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia oraz karty sportowej dla pracowników i ich bliskich
- Zniżki na cały asortyment