Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta e-commerce

    Balneo   Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice), k/Pruszkowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych oraz dropshipping poprzez telefon i e-mail, z dbałością o wysoką jakość i satysfakcję klienta. Doradztwo w zakresie wyboru produktów do wyposażenia łazienki – pomagaj klientom tworzyć ich wymarzone wnętrza! Zarządzanie zamówieniami i...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    22 godz.
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   mazowieckie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów.
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Ząbkowska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta Sportowego (Infolinia przychodząca)

    Medicover Sport.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu
    2 dni
    Twoje zadania: telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych. obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta. obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów — nic...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Radom Specjalista ds. Obsługi Klienta Radom
Specjalista ds. budowania relacji z klientem

Specjalista ds. budowania relacji z klientem

CRL Sp. z o.o.
Radom, Radom, Zwoleń
specjalista (mid)
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
1232 dni temu

 

CRL Sp. z o.o. świadczy usługę wynajmu i serwisu odzieży roboczej i ochronnej w sposób zapewniający zadowolenie i zaufanie klientów. Dążymy, aby klienci podzielali nasze hasło „Wynajmujemy satysfakcję". W związku z dalszym rozwojem naszej firmy poszukujemy osób na stanowisko:

 

Specjalista ds. budowania relacji z klientem
Miejsce pracy: Radom, Zwoleń
Zakres obowiązków:
  • Obsługiwanie aktualnych klientów w zakresie świadczonej usługi.
  • Udzielanie informacji zwrotnej klientom i współpraca w tym zakresie z innymi działami.
  • Koordynowanie świadczonej usługi zgodnie z podpisaną umową.
  • Budowanie relacji z klientami podczas wizyt na terenie całego kraju (3-4 w miesiącu).
Nasze wymagania:
  • Nastawienie na realizację celów i zadań.
  • Aktywne słuchanie klientów i reagowanie na ich potrzeby.
  • Ambicja i chęć do rozwijania nowych kompetencji.
  • Gotowość do podróży służbowych w całej Polsce.
  • Prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzaniu auta.
Oferujemy:
  • Długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę.

  • Różnorodność zadań.

  • Pełne wdrożenie i przeszkolenie do pracy.

  • Swobodę wyboru godzin rozpoczęcia i zakończenia pracy (07-09 i 15-17).

  • Możliwość poszerzania swojej wiedzy oraz poznania nowych i ciekawych ludzi.

Benefity:
  • Elastyczny czas pracy.

  • Spotkania integracyjne.

  • Parking dla pracowników.

  • Program rekomendacji pracowników.

  • Ubezpieczenie na życie.

Podział czasu pracy:

 

Spotkania z klientami w terenie: 15 %

Kontakty telefoniczne i mailowe z klientem: 30 %

Tworzenie dokumentacji i praca zdalna: 15 %

Koordynowanie realizacji usługi: 40 %


Administratorem Państwa danych osobowych jest CRL Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Racławickiej 8/10, 26-600 Radom, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod nr KRS 0000073225 prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 948-22-41-378 oraz REGON: 672764100, z kapitałem zakładowym: 2.865.960,00 PLN wniesiony w całości („Spółka”). W procesie rekrutacji przetwarzane są dane osobowe kandydatów do pracy w zakresie określonym w art. 22 (1) 1 Kodeksu pracy lub podane za zgodą kandydata. Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest rekrutacja na wolne stanowisko pracy. Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy Spółka przetwarza w oparciu o przepisy prawa, a ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji (Art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Zgodnie z art. 22 (1) Kodeksu pracy przetwarzane dane osobowe będą obejmować: a) imię (imiona) i nazwisko; b) datę urodzenia; c) dane kontaktowe; d) wykształcenie; e) kwalifikacje zawodowe; f) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Spółka zażąda podania danych osobowych, o których mowa w lit. d) – f), gdy jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku. Pozostałe dane które Państwo podadzą w przesłanych Spółce dokumentach (np.: zainteresowania, wizerunek) Spółka przetwarza na podstawie Państwa dobrowolnej zgody wyrażonej poprzez wysłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie Spółki (Art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Podanie dobrowolnych danych nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Państwa dane osobowe mogą być również przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji jeśli wyrażą Państwo na to zgodę w swojej aplikacji poprzez dopisanie do niej jednoznacznej zgody o treści takiej samej lub podobnej do poniższego oświadczenia: „Zgadzam się na przetwarzanie przez CRL Sp. z o. o. z siedzibą w Radomiu przy ul. Racławickiej 8/10, 26-600 Radom, danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji przez okres 2 lat od dnia przedłożenia Spółce zgłoszenia rekrutacyjnego.” Pomimo wyrażenia którejkolwiek z wyżej wskazanych zgód, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie, kontaktując się ze Spółką na adres: dane.osobowemałpacrl.pl. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów, tj. do momentu zakończenia rekrutacji nie dłużej jednak niż przez 6 miesięcy, a następnie po zakończeniu rekrutacji przez okres do 2 lat odnośnie do osób, które wyraziły zgodę na przetwarzanie ich danych do celów przyszłej rekrutacji. W razie cofnięcia zgody dane te zostaną niezwłocznie usunięte. Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usług publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting, dostawcom systemów informatycznych, pracownikom działu HR Spółki oraz kadrze kierowniczej Spółki decydującej o zatrudnieniu. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, w szczególności poza obszar Europejski Obszar Gospodarczy. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu. Przysługuje Państwu prawo do żądania od Spółki dostępu do danych osobowych dotyczących Państwa osoby, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych osobowych (na których przetwarzanie wyrazili Państwo zgodę) do innego administratora danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). W razie pytań dotyczących danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu e-mail dane.osobowemałpacrl.pl
 

Podobne oferty

  • Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta e-commerce

    Balneo   Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice), k/Pruszkowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych oraz dropshipping poprzez telefon i e-mail, z dbałością o wysoką jakość i satysfakcję klienta. Doradztwo w zakresie wyboru produktów do wyposażenia łazienki – pomagaj klientom tworzyć ich wymarzone wnętrza! Zarządzanie zamówieniami i...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    22 godz.
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   mazowieckie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów.
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Ząbkowska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta Sportowego (Infolinia przychodząca)

    Medicover Sport.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu
    2 dni
    Twoje zadania: telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych. obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta. obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów — nic...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...