SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 85.000 pracowników w sieci ponad 1.800 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z ciągłym rozwojem jednostki Back Office w Katowicach, poszukujemy kandydatów do pracy w charakterze:
Pracownik będzie odpowiedzialny za działania związane z organizowaniem, koordynowaniem oraz planowanie procesów audytowych realizowanych przez zagraniczne placówki SGS, monitorowanie wskaźników oraz zarządzanie bazą danych, wspieranie rozwoju biznesu.
-
wykształcenie wyższe – technologia żywności, biotechnologia lub kierunki pokrewne
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w branży spożywczej, w zakładzie produkcyjnym
-
posiadanie uznanych kwalifikacji w systemie HSCCP (ukończone co najmniej 2-dniowe szkolenie)
-
mile widziane uprawnienia audytora wiodącego
-
biegła obsługa komputera i praktyczna znajomość pakietu MS Office, doświadczenie w wykorzystaniu arkuszy kalkulacyjnych i baz danych
-
samodzielność działania, umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy – również pod presją czasu
-
pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
-
atrakcyjne warunki zatrudnienia (konkurencyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny, prywatne ubezpieczenie medyczne) oraz nowoczesne narzędzia pracy
-
pełne przeszkolenie oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
-
przyjazną atmosferę pracy