Wajnert Meble to polska firma rodzinna założona 1985 roku. Specjalizujemy się w produkcji i projektowaniu wysokiej jakości mebli tapicerowanych i twardych. Nasza fabryka jest jedną z największych w kraju. Jesteśmy stabilnym i nowoczesnym przedsiębiorstwem inwestującym w nasze zespoły oraz zaplecze produkcyjne. Rozwijamy markę własną Wajnert Meble i pracujemy również dla międzynarodowych marek europejskich. Nasze produkty można znaleźć w ponad 200 salonach meblowych w całym kraju, w salonach partnerskich i sieciowych w całej Europie. Otrzymaliśmy wiele nagród potwierdzających nasze wysokie kompetencje i pozycję lidera na rynku. Działamy globalnie i lokalnie zawsze w poszanowaniu dla drugiej osoby. Wierzymy, że zespół o mocnych kompetencjach to podstawa naszego rozwoju.
- Realizowanie polityki firmy w zakresie BHP, PPOŻ,
- Kontrola przestrzegania przepisów i zasad BHP na terenie prowadzonych prac,
- Przygotowywanie raportów BHP z przeprowadzonych kontroli,
- Udział w opracowywaniu oceny ryzyka zawodowego,
- Opiniowanie procedur i instrukcji w obszarze BHP oraz PPOŻ,
- Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych na wszystkich stanowiskach pracy oraz kontrola ich ważności,
- Prowadzenie dokumentacji z zakresu BHP, PPOŻ,
- Zapewnienie zgodności z wymogami prawnymi i korporacyjnymi w zakresie BHP, PPOŻ
- Współpraca z organami administracji państwowej w zakresie BHP i PPOŻ
- Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, sporządzanie dokumentacji powypadkowej,
- Prowadzenie działań mających na celu budowanie kultury bezpieczeństwa pracowników oraz prowadzenie działania zmierzające do podnoszenia i sprawdzania świadomości dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony środowiska wraz z ich systemowym dokumentowaniem,
- Realizacja innych zadań wymienionych w Rozporządzeniu w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Pozyskiwanie, weryfikacja i aktualizacja decyzji/pozwoleń/zgłoszeń związanych z obszarem BHP
- Wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe z zakresu BHP,
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP i PPOŻ
- Umiejętność egzekwowania wymagań BHP, przeciwpożarowych
- Doświadczenie minimum 3 lata, dyspozycyjność
- Prawo jazdy kategorii B,
- Znajomość pakietu Microsoft Office,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Samodzielność i nastawienie na rozwiązywanie problemów,
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne,
- Uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej – mile widziane.
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Szkolenia z zakresu BHP i Ochrony środowiska,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Stabilne zatrudnienie
- Kursy językowe
- Atrakcyjne ubezpieczenie grupowe
- Spotkania firmowe