Dyrektor Stołecznego Centrum Sportu
AKTYWNA WARSZAWA
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Stołecznym Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
ul. Rozbrat 26, Warszawa
specjalista ds. bhp
samodzielne stanowisko pracy
Ogłoszenie nr 2022.111.14
Termin składania dokumentów: 19-09-2022 r.
Główne odpowiedzialności:
- realizacja zadań związanych z zapewnieniem w SCSAW bezpieczeństwa i higieny pracy,
- prowadzenie kontroli stanu warunków pracy, a także przestrzegania przepisów i zasad przez pracowników,
- przeprowadzanie kontroli i postępowań powypadkowych oraz wydawanie zaleceń osobom kierującym w zakresie poprawy warunków pracy,
- prowadzenie szkoleń wstępnych dla pracowników SCSAW,
- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących BHP,
- prowadzenie wymaganej dokumentacji dotyczącej BHP
Charakterystyka pracy:
- wykonywanie zadań służby bezpieczeństwa i higieny pracy wynikających z przepisów prawa pracy (kodeks pracy i przepisy wykonawcze) oraz zadań wynikających z przepisów dotyczących ochrony przeciwpożarowej,
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP na wszystkich stanowiskach pracy, a także kontrola prawidłowej organizacji stanowisk pracy pod kątem ergonomicznym,
- przeprowadzenie kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego w obiektach SCSAW,
- sporządzanie oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy,
- prowadzenie rejestrów wypadków przy pracy, w drodze do/z pracy oraz chorób zawodowych,
- prowadzenie postępowań związanych z wypadkami przy pracy i w drodze do/z pracy oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentacji powypadkowej,
- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach oraz propozycje ich eliminacji, a także przedstawianie wniosków dotyczących wymaganych zmian prawnych w zakresie BHP,
- przeprowadzenie wstępnych szkoleń bhp i ochrony przeciwpożarowej,
- prowadzenie rejestru szkoleń bhp okresowych i ich organizacja,
- udział w opracowywaniu planów, założeń i dokumentacji modernizacji i rozwoju SCSAW oraz nowych inwestycji, a także przedstawienie rozwiązań poprawy stanu BHP,
- udział w przekazywaniu do użytku nowych lub zmodernizowanych obiektów budowlanych lub ich części, w których przewiduje się miejsca pracy,
- czynny udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów oraz instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy lub ochrony przeciwpożarowej,
- monitorowanie zmian prawnych związanych z zakresem działania na stanowisku bhp,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy ręcznych pracach transportowych oraz innych pracach związanych z wysiłkiem fizycznym, rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie najwyższych dopuszczalnych stężeń i natężeń czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy, ustawa o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, ustawa o ochronie przeciwpożarowej, Kodeks Pracy, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawa o ochronie danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),ustawa o pracownikach samorządowych oraz akty wykonawcze.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w podstawowym systemie czasu pracy, wykonywanie prac biurowych, obsługiwanie podstawowych urządzeń biurowych. Praca na 1/2 etatu, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Praca w budynku niedostosowanym do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie minimum średnie,
- staż pracy: minimum 2 letni przy wyższym wykształceniu lub minimum 3 letni przy średnim wykształceniu,
- minimum roczne doświadczenie w pracy związanego z bezpieczeństwem i higieną pracy.
- wykształcenie wyższe z zakresu bhp,
- ukończone kursy lub studia podyplomowe bhp,
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- znajomość przepisów prawa związanych ze stanowiskiem,
- biegła obsługa programów biurowych (arkusze kalkulacyjne, edytory tekstów),
- komunikatywność, samodzielność, dociekliwość, sumienność, dokładność, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność.
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski,
- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego
- skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie kompletu wymaganych dokumentów i oświadczeń
wymienionych w treści ogłoszenia za pomocą przycisku aplikowania podając w tytule wiadomości „Ogłoszenie nr 2022.111.14” w terminie do 19.09.2022 r. albo dostarczyć w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Ogłoszenie nr 2022.111.14” do sekretariatu Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA przy ul. Rozbrat 26 (pok. 209) bądź przesłać na adres Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa) w terminie do 19.09.2022 r.
Uwaga: Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia 28.09.2022 r.
Oferty niekompletne lub niespełniające wymagań niezbędnych bądź dostarczone po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe dot. etapów naboru:
- pierwszy etap - ocena formalna złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań niezbędnych,
- drugi etap - test wiedzy dot. tematyki wynikającej z zakresu zadań oraz przepisów prawa związanych ze stanowiskiem,
- trzeci etap-rozmowa kwalifikacyjna.
ZASADY I SPOSÓB PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
PRZEZ STOŁECZNE CENTRUM SPORTU AKTYWNA WARSZAWA
W ZWIĄZKU Z PROWADZONYMI NABORAMI NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE,
W TYM KIEROWNICZE STANOWISKA URZĘDNICZE
Udział w naborze (złożenie dokumentów) oznacza zapoznanie się z poniższymi zasadami przetwarzania danych osobowych.
W związku z wejściem w życie z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO”, w celu wypełnienia obowiązku informacyjnego określonego w art. 13 RODO, Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA z siedzibą w Warszawie informuje o zasadach i sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych oraz przysługujących Państwu prawach z tym związanych.
- Administratorem danych osobowych jest Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa, zwane dalej SCS AW.
- W sprawie danych osobowych można kontaktować się z SCS AW pod adresem odo@aktywnawarszawa.waw.pl
- Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach związanych z prowadzeniem naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze.
- Podstawą przetwarzania przez SCS AW danych jest zgoda kandydata biorącego udział w naborze.
- W każdej chwili kandydat może cofnąć zgodę na przetwarzanie danych: pisząc na adres: ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa wysyłając e-maila na adres: odo@aktywnawarszawa.waw.pl
- Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
- Wycofanie zgody na przetwarzanie danych jest równoznaczne z rezygnacją w udziale w naborze.
- Kandydat ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Sprostowanie danych potwierdzających wymagania niezbędne wskazane w ogłoszeniu jest możliwe w terminie wskazanym w ogłoszeniu jako termin dostarczenia dokumentów. Po tym terminie sprostowanie jest możliwe o ile nie wpływa na ważność złożonej oferty.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe przetwarzane będą przez okres prowadzonego naboru, a po jego zakończeniu przez okres oraz w zakresie określonym w przepisach prawa. SCS AW nie przekazuje danych kandydatów do państw trzecich, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
- Dane osobowe nie będą wykorzystywane do profilowania.
- W przypadku uznania, że przetwarzanie przez SCS AW danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje kandydatowi prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w sprawie przetwarzania danych osobowych.
- Podanie danych potwierdzających wymagania niezbędne wskazane w ogłoszeniu jest konieczne do prawidłowego przystąpienia do procesu naboru. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Brak podania numeru telefonu bądź adresu poczty elektronicznej (e-mail) może skutkować brakiem możliwości kontaktu ze strony SCS AW.
- Dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.