W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów.
Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 284 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.
Obecnie poszukujemy kandydatów do działu Infrastructure & Procurement na stanowisko:
Specjalisty ds. BHP
Rola:
- Tworzenie standardów BHP, dokumentacji, procedur i instrukcji stanowiskowych,
- Udział w postępowaniach powypadkowych oraz dokumentowanie przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy, w drodze do/z pracy oraz zdarzeń potencjalnie wypadkowych, zgodnie z wymaganiami przepisów oraz wewnętrznymi procedurami i standardami,
- Kontrola i doradztwo w zakresie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP,
- Udział i opracowywanie ocen ryzyka zawodowego,
- Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz opracowywanie materiałów szkoleniowych,
- Odpowiedzialność za terminowe sporządzanie sprawozdawczości oraz tworzenie analiz na potrzeby wewnętrzne oraz dla zewnętrznych organów nadzoru nad warunkami pracy i bezpieczeństwa pożarowego,
- Czynny udział w audytach wewnętrznych oraz zewnętrznych,
- Organizacja i udział w posiedzeniach Komisji BHP.
Profil:
- Doświadczenie w służbach BHP,
- Kwalifikacje zawodowe określone dla stanowiska Specjalista ds. BHP,
- Ukończone studia wyższe kierunkowe w zakresie BHP,
- Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office,
- Bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie BHP,
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B2),
- Umiejętność przekazywania wiedzy,
- Umiejętność nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji,
- Umiejętność rozwiązywania problemów,
- Odpowiedzialność, zaangażowanie oraz dobra organizacja pracy,
- Nastawienie na promowanie kultury bezpieczeństwa pracy,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- Samodzielność, zaangażowanie oraz silna motywacja do pracy,
- Dyspozycyjność w dniach: środa - piątek; dodatkowo dostępność na prowadzenie szkoleń (wcześniej zaplanowane).
Dodatkowym atutem będzie:
- Ukończone szkolenie dla inspektorów ochrony przeciwpożarowej,
- Ukończony kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy i instruktora pierwszej pomocy,
- Przygotowanie pedagogiczne w zakresie metodyki i prowadzenia szkoleń,
- Doświadczenie zawodowe w dużym przedsiębiorstwie / korporacji.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów,
- Umowę o pracę,
- Ciekawą i dynamiczną pracę w wiodącej na rynku polskim i międzynarodowym firmie doradczej.
W przypadku wystąpienia problemów przy składaniu aplikacji skontaktuj się z nami pod adresem mailowym: pl_karieraeksperta@pwc.com
Uprzejmie informujemy, iż adres mailowy pl_karieraeksperta@pwc.com nie służy do przesyłania aplikacji.
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne