Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. BHP
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Do Twoich zadań należeć będzie:
- wykonywanie obowiązków wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Służby BHP,
- udział w postępowaniu powypadkowym oraz badanie i dokumentowanie przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy zgodnie z wymaganiami przepisów oraz wewnętrznymi procedurami i standardami,
- badanie i dokumentowanie przyczyn i okoliczności zdarzeń potencjalnie wypadkowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami i standardami,
- przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp,
- planowanie i realizacja działań wynikających z wdrożonych systemów zarządzania (ISO 45001) oraz wymagań korporacyjnych,
- sporządzanie, przegląd i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego,
- udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych procedur, regulaminów i instrukcji bhp,
- udział w tworzeniu planów i działań prewencyjnych zmierzających do poprawy warunków pracy,
- prowadzenie dokumentacji wymaganej prawem oraz wynikającej z wewnętrznych wymagań korporacyjnych,
- zapewnienie sprawozdawczości nt. bezpieczeństwa pracy wg. wymagań korporacyjnych,
- raportowanie do Instytucji Państwowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- ewidencjonowanie i kontrola dokumentacji powypadkowej w systemach korporacyjnych.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w służbie bhp w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów BHP,
- znajomość jęz. angielskiego na poziomie B2,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- prawo jazdy kategorii B,
- mile widziana gotowość do wyjazdów służbowych,
- bardzo dobra organizacja własnej pracy,
- kreatywność, dokładność, systematyczność,
- umiejętność poszukiwania rozwiązań.
Co możemy Ci zaoferować?
- system premiowy
- dzień wolny w urodziny
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- sekcje sportowe
- kursy językowe
- szkolenia dla pracowników
- wolontariat pracowniczy
- wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Znajdziesz nas na:
Nasze wyróżnienia
ZOBACZ NASZ PROFIL