Dostarczamy usługi oraz rozwiązania w zakresie szeroko rozumianego bezpieczeństwa, ochrony środowiska, zdrowia, wsparcia informatycznego oraz jakości, w szczególności w branży motoryzacyjnej. Wiedza i doświadczenie naszych specjalistów przyczyniły się do tego, że na przestrzeni ostatniego dziesięciolecia zaufało nam już ponad 2000 przedsiębiorstw i instytucji, a liczba przeszkolonych osób stale wzrasta.
Nasza firma obecna jest na polskim rynku od 2006 roku. W tym czasie otworzyliśmy kilkanaście lokalizacji w całej Polsce i zatrudniliśmy kilkuset pracowników. W relacjach pracodawca-pracownik stawiamy przede wszystkim na dialog oraz współpracę. Rozwój naszych pracowników jest siłą napędową naszej firmy, dlatego dbamy o każdy aspekt ich zawodowej kariery.
Wymagania
- wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty ds. BHP w zakładzie produkcyjnym lub w branży budowlanej,
- bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów z obszaru bezpieczeństwa pracy,
- mile widziane uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej, praktyczna znajomość aspektów ppoż,
- gotowość do wyjazdów służbowych,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- prawo jazdy kat.B,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
Szczególnie pożądane:
- doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji z zakresu BHP w firmach o różnym profilu działalności,
- umiejętności trenerskie i doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń,
- umiejętność pracy zespołowej,
Warunki pracy:
- umowa o pracę
- elastyczny czas pracy wyznaczony zadaniami realizowanymi m.in. w terenie u klientów.
Obowiązki
- przeprowadzanie szkoleń w obszarze bezpieczeństwa pracy,
- opracowywanie i tworzenie dokumentacji z zakresu BHP zgodnie z przyjętymi standardami w firmie,
- przeprowadzanie audytów i przeglądów warunków pracy w zakresie BHP,
- prowadzenie postępowań powypadkowych i sporządzanie dokumentacji powypadkowej,
- udział w opracowywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego,
- prowadzenie ewidencji oraz wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa w zakresie BHP,
- współpraca z jednostkami kontroli,
- nadzorowanie zgodności procedur, udzielanie merytorycznych konsultacji oraz doradztwo z zakresu przestrzegania wymogów bezpieczeństwa pracy przez przedsiębiorców,
- inne obowiązki związane z obsługą klienta oraz budowaniem wizerunku firmy.
Oferujemy
- praca w intensywnie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym,
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- możliwość samorealizacji i rozwoju zawodowego oraz stałego podnoszenia kwalifikacji,
Poszerzamy horyzonty.
Pokazujemy nowe drogi
Jesteśmy firmą,
w której dobrze
się pracuje.