Firma RENA Polska Sp. z o.o. - świadcząca kompleksowe usługi w zakresie mechanicznej obróbki tworzyw sztucznych i montażu urządzeń, specjalizująca się w produkcji elementów toczonych i frezowanych oraz zbiorników, a także montażu kompletnych zespołów i podzespołów z tworzyw sztucznych. Naszym Klientom oferujemy dodatkowo konstrukcję, zakupy oraz usługi logistyczne.
Aktualnie poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. BHP
Miejsce pracy: Wykroty
Opis stanowiska
- prowadzenie działalności kontrolnej, w tym ustalanie tematyki kontroli oraz form i sposobów jej dokumentowania,
- śledzenie zmian wymagań prawnych i dostosowywanie firmy do ich spełnienia w ramach BHP i PPOŻ,
- udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- przekazywanie do użytku nowo wybudowanych bądź zmodernizowanych: obiektów, urządzeń produkcyjnych, urządzeń mających wpływ na bezpieczeństwo i warunki pracy pracowników;
- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
- sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
- współpraca z organami Państwowej Inspekcji Sanitarnej, a także upoważnionymi laboratoriami, w kwestii kontroli względem obowiązku prowadzenia przez pracodawcę pomiarów, mających na celu określać stężenia i natężenia czynników szkodliwych dla zdrowia, występujących na poszczególnych stanowiskach pracy,
- ustalanie okoliczności, jak i przyczyn wypadków zeszłych w pracy,
- nadzór nad procesem powypadkowym, inicjowanie działań, powoływanie zespołów interdyscyplinarnych, weryfikacja efektywności działań /ustaleń zespołów powypadkowych,
- nadzór i udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą,
- właściwe kompletowanie oraz przechowywanie dokumentów: dotyczących wypadków w pracy, dotyczących chorób zawodowych, rejestrów,
- opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
- dokonywanie analizy stanu bezpieczeństwa w zakładzie pracy,
- opracowywanie propozycji odnośnie zmian technicznych i organizacyjnych, celem poprawy warunków pracy oraz bezpieczeństwa, - ciągłe doskonalenie
- przygotowanie załogi do bezpiecznej pracy,
- organizacja szkoleń wstępnych,
- współpraca z Państwową Inspekcją Pracy,
- opiniowanie instrukcji stanowiskowych.
Wymagania
- Doświadczenie min 3-5 letnie w pełnieniu funkcji związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa pracy w firmach produkcyjnych
- Doświadczenie w kontaktach z jednostkami zewnętrznymi, podmiotami prawnymi, organizacjami związkowymi
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i samodyscypliny
- Zdolność do opracowywania programów ciągłego doskonalenia
- Znajomość technik/ metodologii rozwiazywania problemów oraz Lean Manufacturing mile widziane
- Znajomość języka niemieckiego/ angielskiego.
- Umiejętność pracy w grupie, elastyczność, zaangażowanie w pracę.
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość obsługi komputera, pakiet Office
- Umiejętność przygotowywania raportów i prezentacji
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie;
- bogaty pakiet socjalny;
- konkurencyjne wynagrodzenie;
- częściowy zwrot kosztów dojazdu;
- przyjazne warunki pracy;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- prywatną opiekę medyczną;
- wysokie premie.