Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w okolicach Zielonej Góry, poszukujemy kandydata na stanowisko
Specjalista ds. BHP
Miejsce pracy: okolice Zielonej Góry
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Współpraca z Menedżerem BHP i Doskonalenia Operacyjnego, aby podnosić świadomość pracowników firmy w zakresie kultury BHP poprzez realizację prac zawartych w planie i strategii BHP, monitorowanie oraz zarządzanie pakietem inicjatyw BHP
- Realizowanie wdrażania wymagań systemu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy (PN-N-18000, SML, zarządzanie kryzysowe) oraz odpowiedzialność za jego ciągłe doskonalenie
- Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji związanej z systemami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz systemem zarządzania ochroną w całej firmie
- Przyczynianie się do poprawy bezpieczeństwa i higieny pracy poprzez informowanie o zagrożeniach i wdrażanie rozwiązań zapobiegających powstawaniu sytuacji niebezpiecznych oraz kontrola przestrzegania zasad i przepisów BHP
- Opiniowanie projektów inwestycyjnych z perspektywy BHP
- Realizacja działania na rzecz poprawy ergonomii pracy
- Weryfikacja instrukcji na stanowiskach pracy, przygotowanie i aktualizacja procedur w zakresie BHP oraz prowadzenie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej warunków pracy i chorób zawodowych
- Udział w dochodzeniach powypadkowych i formułowaniu działań korygujących, nadzór nad systemami monitoringu i instalacjami ochrony mienia fabryki
- Nadzór nad środkami ochrony indywidualnej i odzieżą ochronną, koordynacja firmy zewnętrznej odpowiedzialnej za ochronę mienia, prowadzenie dokumentacji i tworzenie narzędzi do zbierania danych niezbędnych do tworzenia raportów wymaganych przepisami prawa w zakresie BHP
- Prowadzenie warsztatów i sesji szkoleniowych, koordynowanie programów audytów wewnętrznych oraz status realizacji działań korygujących
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Certyfikat inspektora ochrony przeciwpożarowej
- Znajomość zasad prowadzenia analiz ryzyka
- Bardzo dobra znajomość Microsoft Office
- Znajomość wymagań systemów zapewnienia jakości, bezpieczeństwa i ppoż.
- Praktyczna znajomość przepisów BHP
- Chęć osiągania dobrych wyników, kreatywność