Jesteśmy firmą doradztwa personalnego specjalizującą się w rekrutacji specjalistów, ekspertów oraz menadżerów i pracowników wyższego szczebla. Stawiamy na jakość świadczonych usług. Wspieramy pomysły naszych Klientów, wchodząc w ich role. Każdorazowo dopasowujemy także nasze usługi do potrzeb naszych Klientów, co czyni nas niezwykle elastycznymi. Wspieramy zarówno wielkie korporacje jak i lokalnych biznesmenów, którzy mają wiele ciekawych i oryginalnych pomysłów. Enginar zapewnia nieporównywalne usługi zarówno swoim klientom jak i kandydatom. Nie moglibyśmy tego osiągnąć bez odpowiedniego nastawienia i zachowania wobec ludzi, z którymi codziennie mamy kontakt. Zdając sobie sprawę z wyjątkowości poszczególnych klientów i kandydatów, działania rekrutacyjne jakie prowadzimy charakteryzują się indywidualnym podejściem. Wynika to z uznania przez nas każdego klienta i jego organizacji za niepowtarzalną ze względu na jej misje i wartości, które zawsze traktujemy jako ważny element procesu rekrutacji, ukierunkowujący nasze działania związane z selekcją i rekrutacją kandydatów. Jedną z wartości Enginar jest praca zespołowa . Zależy nam aby konsultanci pracowali nie „obok siebie” ale „ze sobą” aby realizowali zarówno cele indywidualne jak i całego Zespołu. Jako konsultanci Enginar zawsze pracujemy „fair”. Jesteśmy „fair” w stosunku do Klienta, Kandydata a także do samych siebie. Jako Zespół prowadzimy otwartą komunikację, zachęcamy wszystkich pracowników, nie tylko naszych konsultantów, do przekazywania jasnej informacji zwrotnej na temat każdego z elementów funkcjonowania naszej firmy.
Czym będziesz się zajmował?
- Analizą stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym analizami audytów SMAT i zdarzeń okołowypadkowych wraz z przygotowaniem wniosków
- Współpracą z kierownikami działów i zakładów w zakresie właściwego doboru oraz określenia wymaganych ilości środków bezpieczeństwa
- Realizacją wewnętrznych i zewnętrznych regulacji i procedur
- Badaniem okoliczności i przyczyn wypadków i zachorowań na choroby zawodowe
- Oceną ryzyka zawodowego
- Kreowaniem i wdrażaniem działań mających na celu poprawę bezpieczeństwa oraz warunków pracy
- Planowaniem, opracowywaniem i oceną wszystkich przedsięwzięć, regulaminów i rozporządzeń, które maja wpływ na kształtowanie warunków pracy i bezpieczeństwa pracowników oraz OŚ
- Rozwijaniem i promowaniem standardów BHP i OŚ
- Prowadzeniem szkoleń z zakresu BHP i OŚ
- Opracowywaniem i wdrażaniem nowych instrukcji, programów BHP i OŚ oraz narzędzi pomocniczych w zapobieganiu zagrożeniom
- Udziałem w Komisji BHP
- Kontrolą stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przestrzeganiem przepisów BHP i OŚ
- Prowadzeniem dokumentacji i rejestrów związanych z wypadkami przy pracy i zachorowaniem na choroby zawodowe
- Doradztwem w zakresie przepisów, metod pracy na stanowiskach oraz programów BHP i OŚ
- Raportowaniem wskaźników związane z BHP i OŚ
- Opiniowaniem instrukcji dotyczących BHP na poszczególnych stanowiskach
- Organizacją profilaktycznej ochrony zdrowia pracowników
Kogo szukamy?
- Absolwenta studiów wyższych o specjalności BHP
- Ze znajomością norm i wymagań prawnych z zakresu BHP
- Znającego system zarządzania bezpieczeństwem wg normy PN-18001
- Posiadającego wiedzę i umiejętności z zakresu: wdrażania i nadzorowania Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem; przeprowadzania oceny ryzyka zawodowego w zakładach przemysłowych
- Z 2-3 letnim doświadczeniem na stanowisku Specjalisty ds. BHP
- Osoby aktywnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej
Co oferujemy?
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Wynagrodzenie podstawowe + roczny bonus
- Opiekę medyczną (również dla rodziny)
- Ubezpieczenie na życie (również dla rodziny)
- Możliwość zakupu Pracowniczych Akcji Oszczędnościowych
- Kartę Multisport
- Świadczenia z ZFŚS