Firma budowlana specjalizująca się w generalnym wykonawstwie obiektów infrastrukturalnych oraz użyteczności publicznej poszukuje kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. BHP, Ochrony Środowiska i PPOŻ
Miejsce pracy: Łódź
Zakres obowiązków:
- monitorowanie i analiza stanu BHP w Spółce,
- nadzorowanie polityki Spółki w zakresie BHP, ochrony środowiska i PPOŻ zgodnie z wymaganiami przepisów prawa oraz wewnętrznymi regulacjami firmy,
- realizacja obowiązków w ramach pełnienia funkcji służby BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi,
- reprezentowanie firmy w zakresie BHP, ochrony środowiska i PPOŻ przed organami administracyjnymi, organami kontrolnymi i jednostkami certyfikacyjnymi,
- prowadzenie szkoleń w zakresie BHP oraz nadzór nad ich terminowym wykonywaniem,
inicjowanie i wdrażanie działań oraz współpraca w realizowaniu inwestycji i wdrażaniu rozwiązań organizacyjno-technicznych mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracowników i minimalizację ryzyka zawodowego, - opracowywanie i aktualizacja ocen ryzyka zawodowego związanego z zagrożeniami występującymi na stanowiskach pracy i podczas prac realizowanych w ramach inwestycji wykonywanych przez Spółkę oraz proponowanie odpowiednich rozwiązań,
- tworzenie standardów, dokumentacji oraz procedur BHP, przeprowadzanie postępowań powypadkowych i wdrażanie odpowiednich działań prewencyjnych,
- monitorowanie wymagań prawnych w zakresie BHP, ochrony środowiska i PPOŻ oraz informowanie Spółki o wszelkich zmianach mających wpływ na funkcjonowanie firmy w tym zakresie.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (kierunek/specjalność w zakresie BHP lub studia podyplomowe) oraz uprawnienia do pełnienia stanowisk związanych z BHP,
- doświadczenie na podobnym stanowisku w dużym podmiocie,
- ugruntowana, praktyczna wiedza z zakresu obowiązujących przepisów i norm BHP, ochrony środowiska i PPOŻ,
- komunikatywność, umiejętność efektywnego dzielenia się wiedzą, zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
dokładność, sumienność i przywiązywanie uwagi do szczegółów, - znajomość pakietu MS Office (głównie MS Excel, MS Word),
- znajomość specyfiki branży budowlanej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę stacjonarną w stałych godzinach w nowoczesnej siedzibie Spółki,
- możliwość rozwoju zawodowego (dofinansowanie do szkoleń),
- pakiet świadczeń socjalnych (m. in. paczki świąteczne, karty sportowe, pakiety medyczne, bilety na wydarzenia kulturalne).