- Wsparcie Inspektora Ochrony Danych Osobowych w wykonywaniu obowiązków w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji;
- Ścisła współpraca z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych oraz Działem IT;
- Nadzór nad przestrzeganiem przepisów o ochronie danych osobowych, w tym RODO, procedur bezpieczeństwa informacji;
- Tworzenie, nadzorowanie dokumentacji dotyczącej bezpieczeństwa informacji;
- Prowadzenie, nadzorowanie dokumentacji wymaganej przez przepisy ochrony danych osobowych, w tym RODO;
- Analizowanie, opiniowanie procesów, projektów, dokumentów w zakresie ich zgodności z RODO i bezpieczeństwem informacji, rekomendowanie rozwiązań;
- Organizowanie, przeprowadzanie szkoleń dla pracowników, przygotowywanie materiałów informacyjnych dla pracowników;
- Przeprowadzanie analiz ryzyka;
- Udział w procesie obsługi i zarządzania incydentami ochrony danych osobowych
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa ochrony danych osobowych oraz inicjowanie działań zmierzających do dostosowania Spółki do tych zmian;
- Przeprowadzanie audytów wewnętrznych i zewnętrznych.
- Wykształcenie wyższe (preferowane z obszaru IT, Prawo, Administracja lub Bezpieczeństwo Wewnętrzne, Cyberbezpieczeństwo) i/lub ukończone kursy/szkolenia związane z ochroną danych osobowych, bezpieczeństwem informacji;
- Minimum 2 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych, RODO;
- Znajomość i doświadczenie w stosowaniu normy ISO 27001 oraz standardów i dobrych praktyk;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Samodzielność, zaangażowanie, dokładność, odpowiedzialność, zorganizowanie oraz terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań;
- Umiejętność analitycznego myślenia, tworzenia analiz i raportów.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie w organizacji o wiodącej pozycji rynkowej;
- Ambitny i doświadczony zespół profesjonalistów, międzynarodowe środowisko;
- Perspektywę doskonalenia swoich umiejętności i zdobywanie nowych doświadczeń w tym indywidualne szkolenia;
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie do opieki medycznej i karty Multisport, system kafeteryjny, zniżki na badania diagnostyczne, premia roczna);
- Doskonałą atmosferę każdego dnia.
Poznaj
Medicover Sp. z o.o.
Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów.Są nas tysiące. Tylko w Polsce zatrudniamy ponad 7 tysięcy pracowników – lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, fizjoterapeutów a także wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy na co dzień wspierają rozwój organizacji. Medicover to wiele biznesów oraz ogromna różnorodność stanowisk, dlatego każdy znajdzie tu dla siebie miejsce.Od ponad 20 lat dbamy o zdrowie naszych pacjentów. Medicover to wiele spółek zajmujących się profilaktyką i szerokorozumianą ochroną zdrowia. Medicover to nie tylko centra medyczne, centra przyzakładowe, nowoczesny szpital czy sieć aptek. To również kliniki leczenia niepłodności, kliniki rehabilitacyjne, salony optyczne oraz placówki związane z opieką nad osobami starszymi. Dzięki swej różnorodności towarzyszymy naszym pacjentom na każdym etapie życia – od momentu poczęcia, aż do późnej starości.