PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- organizowanie i nadzorowanie przebiegu działań związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy na terenie całego zakładu,
- kontrola stanu bezpieczeństwa pracy,
- sprawdzanie warunków pracy w zakresie przestrzegania przepisów i zasad BHP,
- sporządzanie ocen i analiz ryzyka zawodowego,
- informowanie kierownictwa o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych,
- doradztwo pracodawcy w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach, na których występują czynniki niebezpieczne i szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, dobierając środki ochrony indywidualnej albo proponując zmiany technologiczne w miejscu pracy,
- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
- sporządzanie przynajmniej raz w roku raportu opisującego bieżący stan bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie oraz formułowanie zaleceń dotyczących przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych wpływających na polepszenie warunków pracy,
- udział w odbiorach nowobudowanych lub przebudowywanych obiektów, odbiorach prac remontowo-budowlanych i urządzeń produkcyjnych mających wpływ na warunki BHP,
- tworzenie regulaminów, procedur i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa,
- prowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych w dziedzinie BHP.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- aktualne szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników służby BHP,
- dobra znajomość systemu zarządzania problematyką BHP,
- dobra znajomość pakietu biurowego MS Office,
- posiadanie uprawnień pedagogicznych do prowadzenia szkoleń w zakresie BHP,
- komunikatywność – łatwość wypowiadania się w mowie i w piśmie,
- zdolność argumentowania, przekonywania i prowadzenia dyskusji,
- opanowanie, spostrzegawczość, zdolność podejmowania szybkich i trafnych decyzji,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- dokładność oraz umiejętność koncentracji uwagi.
Mile widziane kwalifikacje:
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń,
- znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.