Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
Specjalista ds. audytu wewnętrznego
Miejsce pracy: Katowice
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Analiza i ocena ryzyk operacyjnych związanych z działalnością handlową (zakupy, sprzedaż, logistyka), identyfikacja potencjalnych zagrożeń oraz projektowanie właściwych kontroli;
- Planowanie i wykonywanie regularnych audytów wewnętrznych w celu oceny skuteczności systemu kontroli wewnętrznej, w tym procedur i zasad obowiązujących w firmie;
- Weryfikowanie procesów biznesowych, ich optymalizacja oraz ocena i poprawa istniejących w firmie procedur i zasad, w tym ich dostosowanie do najlepszych obowiązujących praktyk;
- Wdrażanie zaleceń Zarządu w celu poprawy efektywności procesów biznesowych;
- Monitorowanie działań pracowników, postępowania zgodnie z procedurami i polityką zgodności (compliance) oraz identyfikowanie potencjalnych zagrożeń związanych z nadużyciem lub oszustwem;
- Edukowanie pracowników w zakresie procedur oraz zasad etyki rzetelnego biznesu;
- Udział w projektach w celu bieżącej oceny i analizy ryzyka oraz rekomendacje rozwiązań sprowadzających ryzyko do poziomu akceptowalnego;
- Stałe doskonalenie wiedzy i umiejętności związanych z audytem wewnętrznym.
Od kandydatów oczekujemy:
- 2 lata doświadczenia w audycie wewnętrznym lub zewnętrznym/w zakresie kontroli wewnętrznej;
- Wykształcenie wyższe lub podyplomowe z zakresu Finanse, Zarządzanie, Audyt, Kontrola Wewnętrzna;
- Doświadczenie we współpracy i komunikacji z osobami na różnych szczeblach decyzyjnych organizacji;
- Wysokie umiejętności budowania relacji;
- Wysokie umiejętności analityczne oraz łatwość formułowania wniosków;
- Dokładność i umiejętność weryfikowania danych pod względem ich jakości;
- Otwartość na zmiany, wielozadaniowość, podejmowanie inicjatyw;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel;
- Umiejętność przygotowywania raportów i prezentacji;
- Gotowość do częstych podroży służbowych.
Zatrudnionym oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Pakiet sportowy Medicover Sport;
- Ubezpieczenie zdrowotne;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus Bożonarodzeniowy;
- Zniżki pracownicze;
- Bezpłatny parking.