specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
Aklima PolskaWarszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
Klient portalu Praca.pl
Lesznowola
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
wsparcie użytkowników biurowych /Help desk; opieka eksploatacyjna sprzętu komputerowego w biurze; rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; nadzór nad siecią firmową oraz serwerownią; konfiguracja sprzętu komputerowego; współwdrażanie nowych...
wielkopolskie, Raben Management Services Sp. z o.o., Robakowo k. Poznania, Poznań
praca stacjonarna
3342 dni temu
Specjalista ds. Aplikacji w Dziale Wsparcia IT
Miejsce pracy: Raben Management Services Sp. z o.o., Robakowo k. Poznania, Poznań
Nr Ref.: IT/HD/RMS/15
Twoją rolą będzie:
zdalne (telefoniczne) wsparcie wewnętrznych użytkowników Grupy Raben w problemach i usługach IT związanych z funkcjonowaniem złożonych środowisk aplikacji transportowych/magazynowych (TMS/WMS)
monitorowanie, diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych telefonicznie, e-mail lub poprzez system HD
kontakt i współpraca z innymi liniami wsparcia, dostawcami zewnętrznymi oraz zespołami wdrożeniowymi
Jeżeli spełniasz następujące wymagania:
znajomość języków programowania
znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
preferowane wykształcenie wyższe (kierunki IT)
bardzo wysoka komunikatywność
odporność na stres
wysoka kultura osobista
umiejętność budowania relacji z użytkownikami
W zamian za Twoje zaangażowanie, oferujemy:
Umowę o pracę, stabilne zatrudnienie
Atrakcyjne warunki finansowe oraz system premiowy
Szkolenia wewnętrzne
Bogaty pakiet socjalny (np. karta Multisport, karty podarunkowe, kursy językowe, ubezpieczenia grupowe)
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
Aklima PolskaWarszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
Klient portalu Praca.pl
Lesznowola
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
wsparcie użytkowników biurowych /Help desk; opieka eksploatacyjna sprzętu komputerowego w biurze; rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; nadzór nad siecią firmową oraz serwerownią; konfiguracja sprzętu komputerowego; współwdrażanie nowych...