specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa systemu ERP: księgowanie dokumentów, analiza procesów biznesowych i więcej. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz rozwijanie systemu ERP. Tworzenie dokumentacji i instrukcji użytkowników. Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
wielkopolskie, Raben Management Services Sp. z o.o., Robakowo k. Poznania, Poznań
praca stacjonarna
3301 dni temu
Specjalista ds. Aplikacji w Dziale Wsparcia IT
Miejsce pracy: Raben Management Services Sp. z o.o., Robakowo k. Poznania, Poznań
Nr Ref.: IT/HD/RMS/15
Twoją rolą będzie:
zdalne (telefoniczne) wsparcie wewnętrznych użytkowników Grupy Raben w problemach i usługach IT związanych z funkcjonowaniem złożonych środowisk aplikacji transportowych/magazynowych (TMS/WMS)
monitorowanie, diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych telefonicznie, e-mail lub poprzez system HD
kontakt i współpraca z innymi liniami wsparcia, dostawcami zewnętrznymi oraz zespołami wdrożeniowymi
Jeżeli spełniasz następujące wymagania:
znajomość języków programowania
znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
preferowane wykształcenie wyższe (kierunki IT)
bardzo wysoka komunikatywność
odporność na stres
wysoka kultura osobista
umiejętność budowania relacji z użytkownikami
W zamian za Twoje zaangażowanie, oferujemy:
Umowę o pracę, stabilne zatrudnienie
Atrakcyjne warunki finansowe oraz system premiowy
Szkolenia wewnętrzne
Bogaty pakiet socjalny (np. karta Multisport, karty podarunkowe, kursy językowe, ubezpieczenia grupowe)
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa systemu ERP: księgowanie dokumentów, analiza procesów biznesowych i więcej. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz rozwijanie systemu ERP. Tworzenie dokumentacji i instrukcji użytkowników. Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...