• Analiza danych dotyczących jakości usług w celu identyfikacji obszarów wymagających poprawy;
• Zgłaszanie rekomendacji dotyczących akcji naprawczych;
• Nadzór nad realizacją działań naprawczych;
• Monitorowanie wskaźników w celu rozliczenia wyników akcji naprawczych.
• Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie;
• Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;
• Komunikatywność;
• Energia i zapał do pracy;
• Umiejętności analityczne;
• Dobra organizacja pracy;
• Systematyczność, samodzielność;
• Umiejętność rozwiązywania problemów;
• Wysoki poziom orientacji na wynik;
• Mile widziane doświadczenie, raportowaniu oraz przygotowywaniu prezentacji.
• Pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
• Wynagrodzenie godzinowe;
• Pracę w przyjaznej atmosferze;
• Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia;
• Udział w ciekawych projektach dających możliwość rozwoju.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.