Specjalista ds. Analiz i Implementacji Zmian
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SA/ES/EP/111/0222
Opis stanowiska:
- Zarządzanie zmianą w procesie Release Management
- Planowanie i koordynacja prac dotyczących wdrożeń, instalacji rozwiązań informatycznych na środowiskach testowych i produkcyjnych
- Zlecenia prac wewnątrz organizacji (zasoby informatyczne, otwarcia ruchu itp.)
- Wsparcie analityczne dla procesów Incident i Problem Management
- Analiza techniczna i biznesowa problemów występujących w systemach informatycznych
- Analiza trendów i potencjalnych źródeł awarii
- Współpraca z zespołami IT: Infrastruktury, Administratorów Aplikacji, Security, ServiceDesk, IM, SLM i inne
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: informatyka, telekomunikacja lub pokrewne)
- Doświadczenia w obszarze zarządzania usługami IT (procesy biznesowe, aplikacje, systemy, bazy danych)
- Doświadczenie w komunikacji z klientami i użytkownikami usług IT
- Praktyczna znajomość zagadnień ITIL v3 lub v4, a w szczególności procesów: Release Managment, Incident Management, Problem Management (certyfikat ITIL Foundation będzie dodatkowym atutem)
- Doświadczenie w realizacji projektów wdrażających nowe rozwiązania biznesowe oraz techniczne
- Doświadczenie w planowaniu i koordynacji dużych wdrożeń dla systemów informatycznych składających się z różnorodnych platform sprzętowych, systemów operacyjnych, baz danych i aplikacji
- Znajomość narzędzi JIRA, Confluence, Remedy
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i koordynacyjne.
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- Umowa o pracę;
- Możliwość rozwoju w jednej z największych grup kapitałowych
- Przyjazną atmosferę pracy, współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą
- Zdobywanie wiedzy od praktyków oraz cenne doświadczenie
- Pakiet benefitów (MultiSport, opieka medyczna, oferty pracownicze)