Praca.pl Praca Wielkopolskie Śrem Administrator Nieruchomości Śrem
Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.
Śrem
specjalista (mid)
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
5 godz. temu
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.
Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. administrowania nieruchomościami
Miejsce pracy: wielkopolskie / Śrem
Opis stanowiska
  • realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami,
  • prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości,
  • współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą realizacją,
  • protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości,
  • przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków
  • nadzór nad firmami świadczącymi usługi sprzątania oraz bieżącej konserwacji;
  • dokonywanie odczytów wskazań liczników
  • rozliczanie kosztów dostawy mediów
  • opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami
  • bieżący kontakt z lokatorami
  • bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami
  • obsługa nieruchomości położonych w miejscowościach Śrem,
  • obsługa kwater internatowych
Wymagania
  • wykształcenie min. średnie
  • doświadczenie zawodowe związane z administrowaniem nieruchomościami min. 2 lata – mile widziane doświadczenie w obsłudze wspólnot mieszkaniowych,
  • licencja zarządcy nieruchomości lub ukończone studia podyplomowe z zarządzania nieruchomościami lub certyfikowany kurs zarządzania nieruchomościami – będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę
  • prawo jazdy kat. B
  • możliwość dysponowania własnym samochodem (rekompensowane przez pracodawcę ryczałtem)
  • dobra organizacja pracy, rzetelność, samodzielność, zaangażowanie.
Oferujemy
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy),
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • finansowanie szkoleń zawodowych i innych,
  • bezpłatny pakiet medyczny oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • dofinansowanie kart sportowych oraz możliwość nabycia kart dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego,
  • dofinansowania z funduszu socjalnego (do wypoczynku, okularów, wydarzeń kulturalnych/rozrywkowych i in.).

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonej procedury rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Specjalista ds. administrowania nieruchomościami- Śrem

 

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”


 
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.)) informujemy, że:
  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie  (03-294), ul. Zielone Zacisze 11B.
  2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod, adresem mailowym iod@amwkwatera.pl lub na adres siedziby administratora.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z Panią/Panem przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. w związku z prowadzoną rekrutacją (w zależności do tego, na co wyrażona została zgoda – na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz/lub rekrutacji przyszłych). Podstawę przetwarzania stanowi dobrowolna – jednak niezbędna do udziału w procesie rekrutacji – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnione organy publiczne i inne podmioty uprawnione do ich otrzymania na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
  5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez 6 miesiące od czasu zakończenia aktualnego procesu rekrutacji, a w razie wyrażenia zgody na udział w dalszych rekrutacjach – przez 12 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. W razie uzasadnionej informacji o możliwości wystąpienia roszczeń, dane osobowe będą także przechowywane do upływu terminów ich przedawnienia.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych.
  9. Administrator danych nie prowadzi działań zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych i ich profilowania.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.

AMW TBS KWATERA Sp. z o.o. powstała w 2002 r. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami różnego rodzaju. Dysponuje wykwalifikowaną kadrą, specjalistyczną wiedzą, sprawdzonymi procedurami oraz siecią biur na terenie całej Polski. Spółka wykorzystuje nowoczesne systemy informatyczne i proponuje rozwiązania adekwatne do potrzeb Klientów.

KWATERA to ekspert i doradca w zarządzaniu nieruchomościami. Gwarantuje utrzymanie wysokiego standardu świadczonych usług, kompleksowe zarządzanie  nieruchomościami, optymalizację kosztów eksploatacji, indywidualną obsługę Klienta oraz szeroki pakiet usług dodatkowych. Zapewnia komfort i bezpieczeństwo mieszkańcom oraz satysfakcję właścicielom nieruchomości.

KWATERA zarządza profesjonalnie i kompleksowo zasobem o łącznej powierzchni ponad 3.000.000 m². Od 2002 roku prowadzi działalność inwestycyjną i budowlaną stale rozszerzając zakres świadczonych usług. Od kilku lat Spółka specjalizuje się także w kompleksowej obsłudze mieszkań służbowych i mieszkań na wynajem, efektywnie zarządzając blisko 36.000 lokalami oraz 680 budynkami. Jako stabilny i profesjonalny partner biznesowy zapewnia usługi na najwyższym poziomie.

Podobne oferty

  • Junior Property Manager

    STRABAG PFS   Poznań    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: obsługa dokumentów prowadzonych projektów pod względem księgowym i formalno-prawnym; rozliczenie mediów i innych elementów opłat eksploatacyjnych nieruchomości; organizacja i prowadzenie wskazanych projektów; organizacja i prowadzenie wskazanych postępowań zakupowych;...
  • Pracownik Utrzymania Autostrady

    Autostrada Eksploatacja S.A.   Bolewice    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   5 650 zł brutto/mies.
    1 dni
    Miejsce pracy: Obwód Utrzymania Autostrady Bolewice – 64-305 Bolewice, Bolewice 1 Zakres obowiązków: bieżące utrzymanie autostrady z użyciem pojazdów i sprzętu technicznego, wykonywanie prac fizycznych związanych z zabezpieczeniem autostrady zgodnie z obowiązującymi procedurami.
  • Senior Leasing Manager

    HorizonJobs   Złotów    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / ekspert / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    8 dni
    Twoje zadania: przygotowywanie strategii i kalkulacji wynajmu nieruchomości (analiza opłacalności), z uwzględnieniem różnorodności branż; aktywne pozyskiwanie najemców i nabywców, prezentacja, i przygotowanie ofert; negocjowanie umów i realizacja transakcji; obsługa trwających umów i...
  • Technik Utrzymania Budynku

    Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Wsparcie techniczne obiektów oraz współpraca z zespołem; Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych; Kontrola i wykonawstwo konserwacji oraz nadzór nad serwisami zewnętrznymi; Aktywny udział w naprawach instalacji;
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale ds. Współpracy z Podmiotami Kolejowymi

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Zarządzenie zawartymi umowami najmu i dzierżawy; Zlecanie wykonania i odbiór opinii/operatów szacunkowych dotyczących stawek czynszu w umowach najmu i dzierżawy; Opracowywanie projektów umów i ich zmian; Monitorowania i nadzorowanie procesu...
  • Specjalista ds. Nieruchomości

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: prowadzenie dokumentacji bieżącej gospodarki nieruchomościami Uczelni w odniesieniu do użytkowników wewnętrznych oraz zewnętrznych, analiza potencjału nieruchomości pod względem ich wykorzystania, sporządzanie, w...
  • Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie nieruchomościami w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją nieruchomości; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem; kwaterowanie i...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Gdynia    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżące administrowania przydzielonymi nieruchomościami PKP S.A. w mieście Gdynia i powiecie puckim - w tym dworcami, Prowadzenie Książki Obiektu Budowalnego oraz zlecanie napraw bieżących, konserwacji, przeglądów oraz remontów,...
  • Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Międzyrzecz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, położonymi w miejscowościach: Międzyrzecz, Skwierzyna i Gorzów Wlpk. prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale ds. Współpracy z Podmiotami Kolejowymi

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem praw i obowiązków PKP S.A. wynikających z zawierania umów najmu i dzierżawy nieruchomości z podmiotami kolejowymi - realizacji tych umów, Współpraca z właściwymi komórkami w Oddziale...