W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów.
Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 284 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.
Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby do rozbudowania zespołu specjalistów z zakresu wsparcia administracyjnego dla kadry managerskiej. Rekrutacja dotyczy stanowiska:
Rola:
- przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych,
- organizacja podróży służbowych,
- współpraca z firmami kurierskimi,
- udział w wielu projektach administracyjnych,
- rozliczanie faktur od dostawców,
- kontakt z biurami tłumaczeń,
- przygotowywanie oraz edycja dokumentów klienckich,
- inne bieżące sprawy związane z obsługą administracyjną kadry managerskiej.
Profil:
- ponad 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim,
- umiejętność ustalania priorytetów oraz rzetelności przy dotrzymywaniu terminów realizacji zadań,
- wykształcenie wyższe,
- wysoka proaktywność i motywacja,
- dobra znajomość Word, Power Point,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- dobra znajomość formatowania dokumentów będzie dodatkowym atutem,
- umiejętność zarządzania przepływem informacji w zespole,
- nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu,
- proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa,
- umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku,
- gotowość do pracy w biurze w godzinach 9-17.30
Oferta:
- atrakcyjna lokalizacja z dogodnym dojazdem do biura
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny oraz kwartalne,
- pozytywna atmosfera w zespole,
- punkty do wykorzystania, m.in. na kartę sportową, bilety do kina czy voucher do restauracji, itp.
- dostęp do wewnątrzfirmowego programu szkoleń,
- telefon służbowy z dużym pakietem danych,
- program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację.
W przypadku wystąpienia problemów przy składaniu aplikacji skontaktuj się z nami pod adresem mailowym: pl_karieraeksperta@pwc.com
Uprzejmie informujemy, iż adres mailowy pl_karieraeksperta@pwc.com nie służy do przesyłania aplikacji.
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne