Aldesa Polska to firma będąca częścią hiszpańskiej Grupy Aldesa, działająca na rynku polskim w sektorze budownictwa infrastrukturalnego, energetycznego, przemysłowego, odnawialnych źródeł energii oraz budownictwa użyteczności publicznej od 2007 roku.
- Obsługa administracyjna biura,
- Realizacja bieżących zadań dotyczących funkcjonowania biura,
- Kontrola i ewidencjonowanie kosztów podróży służbowych,
- Przygotowywanie raportów i zestawień,
- Zaopatrywanie pracowników w narzędzia pracy,
- Bieżąca współpraca z budowami w całej Polsce,
- Koordynacja obiegu dokumentów oraz informacji.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki - ekonomia, administracja,
- Doświadczenie w pracy administracyjnej, biurowej,
- Umiejętność ustalania priorytetów i realizowania wielu zadań równocześnie,
- Proaktywność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne,
- Dokładność, systematyczność,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- Praktyczna znajomość MS Office, w szczególności MS Excel,
- Prawo jazdy kategorii B.
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie z branży budowlanej,
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych kompetencji,
- Pracę w międzynarodowym środowisku,
- Zatrudnienie w oparciu o UoP na pełen etat,
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Pakiet benefitów.
Poznaj
ALDESA POLSKA SERVICES Sp. z o.o.
Aldesa jest spółką-córką hiszpańskiej firmy budowlanej Aldesa Group, która została utworzona w Madrycie w 1969 roku.
W Polsce firma rozpoczęła swoją aktywność w 2007 roku w Krakowie, obecnie działa na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej. Jest także deweloperem oraz zarządcą budynku biurowego klasy A Diamante Plaza w Krakowie.
Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów oraz ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania, bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami oraz stale dąży do poprawy procesu. Atutem firmy jest również profesjonalizm i doświadczenie zatrudnionych pracowników. Firma posiada certyfikaty ISO 14001: 2004 (System zarządzania środowiskowego), OHSAS 18001: 2007 (System zarządzania BHP) oraz ISO 9001: 2008 (System zarządzania jakością).
Aldesa w Polsce Oferuje pełen zakres usług budowlanych Działa w wielu sektorach rynku Na rynku od 2007 roku Roczny przychód 132 mln PLN w 2012 roku Wartość realizowanych inwestycji – 450 mln PLN w 2012 roku i 788,7 mln PLN w 2013 roku Realizuje wiele prestiżowych projektów Posiada certyfikaty ISO 14001: 2004, OHSAS 18001: 2007 oraz ISO 9001:2008