ERBUD S.A. to jedna z czołowych grup budowlanych w Polsce, realizująca wymagające projekty budowlane w segmencie komercyjnym, infrastruktury publicznej, inżynieryjno-drogowym, energetycznym i mieszkaniowym. Grupa, od ponad 25 lat działa na rynku polskim oraz na rynkach innych krajów Unii Europejskiej.
W chwili obecnej, w związku z realizowaną budową, poszukujemy proaktywnych i zorientowanych na cel Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy:
Warszawa
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów;
- Pomoc przy przygotowaniu zestawień, raportów wymaganych przez przełożonego;
- Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty;
- Reprezentowanie spółki wobec gości, kontrahentów;
- Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych;
- Zakup materiałów administracyjno-biurowych niezbędnych do funkcjonowania pracy
- Weryfikowanie, dekretowanie oraz elektroniczne rejestrowanie faktur;
- Sortowanie, porządkowanie oraz archiwizacja dokumentów.
Oczekiwania:
- Minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze klienta, zarówno bezpośredniej jak i telefonicznej;
- Bardzo dobra znajomość MS Office;
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego;
- Znajomość zasad korespondencji;
- Wielozadaniowość;
- Miłe usposobienie, otwartość oraz nastawienie na współpracę.
Oferujemy:
- opiekę medyczną
- naukę języków obcych
- dofinansowanie do pakietów sportowych
- ubezpieczenie na życie
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
- atrakcyjne wynagrodzenie