Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego klienta - międzynarodowej firmy administrującej i zarządzającej nieruchomościami - poszukujemy Kandydata/Kandydatki na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie obiegiem dokumentów działu prawnego w firmie
- Opisywanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów
- Obsługa zasobów archiwum
- Samodzielne prowadzenie wewnętrznych baz danych
- Bieżące wsparcie administracyjne zespołu
Od Kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego (mile widziane ukończone kierunki Prawo, Administracja, Zarządzanie)
- Minimum 2 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 - praca z anglojęzyczną dokumentacją oraz systemami
- Biegłej obsługi pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel na poziomie tabeli przestawnych, wyszukaj pionowo, formuł logicznych)
- Umiejętności analitycznego myślenia, bardzo dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności w działaniu
- Wysokiej kultury osobistej
Oferujemy:
- Umowę o pracę - stabilne zatrudnienie przez Adecco z możliwością dalszej współpracy
- Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności - nawet 6000 brutto!
- Pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- Lokalizację miejsca pracy - Warszawa Ochota
Poznaj
Adecco Poland Sp. z o.o
Jesteśmy wiodącą na świecie firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferuje usługi pracowników tymczasowych i stałych oraz usługi typu outsourcing we wszystkich sektorach.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364
Nasza misja to dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie HR. Dzięki szerokiemu wachlarzowi działań oferujemy usługi związane z rekrutacją pracowników tymczasowych oraz stałych. Dla naszych klientów przygotowujemy też najlepsze oferty outsourcingowe.
Tworzymy własną bazę zaangażowanych pracowników, którzy chcą podejmować nowe wyzwania. Dzięki temu zawsze możemy zaproponować rozwiązania szyte na miarę. Ponadto odpowiadamy za wybór najlepszych kandydatów – rekrutujemy od A do Z. To pozwala nam szybko, sprawnie i bezproblemowo dobrać odpowiedniego pracownika na dane stanowisko.
Co ważne, każdy zatrudniony kandydat doskonale wie, na czym będzie polegała jego praca. Dzięki temu unikamy nieporozumień i maksymalnie zmniejszamy ryzyko rezygnacji kandydata ze stanowiska.
Nasz doświadczony zespół jest z Tobą na każdym etapie rekrutacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy działać szybko i skutecznie. Nasz atut to duża sprawność procesowa.
Jesteśmy liderem, który myśli globalnie i umie działać lokalnie!