Ogłoszenie numer: 1536009, z dnia 2017-02-22
Firma wynajmu krótko i średnioterminowego samochodów osobowych.
Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy przygotowanie umów i dokumentów
- Windykacja należności
- Archiwizacja dokumentów
- Przygotowywanie okresowych statystyk, raportów i analiz w zakresie działalności administracyjnej
- Odpowiedzialność za prowadzenie spraw administracyjnych związanych z mieniem własnym zakładu
- Proponowanie usprawnień w zakresie procedur administracyjnych
- Wystawianie wezwań do zapłaty do towarzystw ubezpieczeniowych za należności z tytułu wynajmu samochodów zastępczych w ramach OC
- Wystawianie wezwań do zapłaty VAT przez Najemców samochodów zastępczych, którzy są
- podatnikami VAT
- Kontrola terminowości wpłat od towarzystw ubezpieczeniowych
- Kontakty z US i ZUS
Wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Umiejętność pracy z klientem
- Dyspozycyjność, komunikatywność, odporność na stres
- Prawo jazdy kategorii B
- Język angielski na poziomie komunikatywnym
Oferujemy
- Zatrudnienie na umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Szkolenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.