PPL zajmuje się świadczeniem usług na rzecz pasażerów i linii lotniczych oraz m.in. budową i eksploatacją lotnisk oraz zarządza dwoma portami lotniczymi - w Warszawie i Zielonej Górze. Ma również udziały w 9 spółkach nadzorujących działanie lotnisk: w Krakowie, Szczecinie, Poznaniu, Gdańsku, Modlinie, Wrocławiu, Katowicach, Bydgoszczy i Rzeszowie. Ponadto PPL ma udziały w spółkach świadczących obsługę naziemną (handling), kontrolę bezpieczeństwa w portach lotniczych oraz wykonujących usługi pozalotnicze.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Administracyjnych w Zespole Administrowania Obiektami
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 29/18
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i przedmiotów składników majątkowych w obiektach administrowanych przez Zespół i będący na stanie Zespołu;
- Nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w obiektach oraz na terenie otaczającym zabudowania Lotniska Chopina w Warszawie przy współpracy z innymi służbami Portu Lotniczego na podstawie zawartych umów;
- Codzienna kontrola stanu zarządzanych obiektów oraz zgłaszanie usterek odpowiednim służbom;
- Prowadzenie rejestru zleceń wystawianych przez Zespół oraz dokonywanie odbioru prac zleconych, prowadzenie spraw związanych z wynajmowaniem sal konferencyjnych obsługiwanych przez Zespół
- Uczestniczenie w przekazywaniu lub przejmowaniu przez przyszłych użytkowników obiektów i pomieszczeń obsługiwanych przez Zespół jak również zgromadzonego w nim majątku. W okresie „akcja zima” szczególny nadzór przy odśnieżaniu dachów oraz usuwanie sopli, nawisów śnieżno-lodowych na obiektach PPL na podstawie zawartych umów.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Szeroki zakres świadczeń pozapłacowych;
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Wykształcenie wyższe lub średnie;
- Przy wykształceniu wyższym 3 lata pracy w tym 2 lata na samodzielnym stanowisku;
- Przy wykształceniu średnim doświadczenie zawodowe 5 lat pracy, w tym 2 lata na stanowisku samodzielnym;
- Znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Point, Outlook) poziom średniozaawansowany;
- Bardzo dobra organizacja własnej pracy, rzetelność, skrupulatność, samodzielność oraz komunikatywność.