- Planowanie i organizacja projektów; administrowanie dokumentacją projektową, kontrola zgodności prognoz sprzedażowych, kalkulacja rezerw na rabaty, zamówienia sprzętu na potrzeby wewnętrzne/zewnętrzne
- Wsparcie w ustalaniu harmonogramu prac projektowych
- Przygotowywanie raportów; rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie zestawień, kalkulacji, analiz
- Organizowanie wewnętrznych spotkań, przygotowywanie prezentacji na statusy projektów
- Administracyjne wsparcie projektów; rozliczanie projektów, kalkulacja stałych opłat, fakturowanie, dekretacja faktur
- Wsparcie w koordynowaniu i monitorowaniu przebiegu prac projektowych oraz PMów w codziennej pracy
- Sprawozdawczość zewnętrzna (potwierdzanie rozliczeń, uzyskiwanie zamówień, uzupełnianie informacji projektowych w Jira
- Administracja strony PMO (SharePoint)
- Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zbliżonym obszarze, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży informatycznej
- Zorientowanie na cel i skuteczność w działaniu
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i proaktywna postawa
- Dobra organizacja pracy i zaangażowanie,
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Praktyczna znajomość MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Znajomość metod, technik i narzędzi z zakresu zarządzania projektami,
- Mile widziany certyfikat z zakresu metodologii zarządzania projektami np. PRINCE2, Agile
- Znajomość programu Symfonia
- Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
- Krajowe i międzynarodowe projekty
- Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
- Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
- Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
- Grupowe Ubezpieczenie na Życie
- Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
- Zajęcia sportowe Multisport
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
- Brak dress code’u
- Komfortowo wyposażone biura
- Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
- Parking i prysznice dla rowerzystów
- Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
- Imprezy firmowe
- Planowanie i organizacja projektów; administrowanie dokumentacją projektową, kontrola zgodności prognoz sprzedażowych, kalkulacja rezerw na rabaty, zamówienia sprzętu na potrzeby wewnętrzne/zewnętrzne
- Wsparcie w ustalaniu harmonogramu prac projektowych
- Przygotowywanie raportów; rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie zestawień, kalkulacji, analiz
- Organizowanie wewnętrznych spotkań, przygotowywanie prezentacji na statusy projektów
- Administracyjne wsparcie projektów; rozliczanie projektów, kalkulacja stałych opłat, fakturowanie, dekretacja faktur
- Wsparcie w koordynowaniu i monitorowaniu przebiegu prac projektowych oraz PMów w codziennej pracy
- Sprawozdawczość zewnętrzna (potwierdzanie rozliczeń, uzyskiwanie zamówień, uzupełnianie informacji projektowych w Jira
- Administracja strony PMO (SharePoint)
- Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zbliżonym obszarze, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży informatycznej
- Zorientowanie na cel i skuteczność w działaniu
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i proaktywna postawa
- Dobra organizacja pracy i zaangażowanie,
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Praktyczna znajomość MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Znajomość metod, technik i narzędzi z zakresu zarządzania projektami,
- Mile widziany certyfikat z zakresu metodologii zarządzania projektami np. PRINCE2, Agile
- Znajomość programu Symfonia
- Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
- Krajowe i międzynarodowe projekty
- Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
- Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
- Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
- Grupowe Ubezpieczenie na Życie
- Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
- Zajęcia sportowe Multisport
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
- Brak dress code’u
- Komfortowo wyposażone biura
- Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
- Parking i prysznice dla rowerzystów
- Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
- Imprezy firmowe
Exorigo-Upos S.A. wraz z Finture i Finture AI tworzy stabilną, polską grupą informatyczną o międzynarodowym zasięgu. Posiadamy własne oddziały m.in. w Rumunii, Wielkiej Brytanii, Czechach, Słowacji, Ukrainie.
To zespół ponad 1000 ekspertów m.in. inżynierów, developerów, project managerów, architektów i analityków IT oraz pracowników serwisu. Nasza działalność koncentruje się od 20 lat na wsparciu branży retail.
Aktywnie wspieramy naszych klientów w cyfrowej transformacji i rozwoju e-commerce. Wśród klientów Exorigo-Upos można znaleźć m.in. jeden z największych marketplace w Europie Środkowo-Wschodniej, najbardziej znane w Polsce sieci super- i hipermarketów, podmioty z branży beauty, fashion, home decor, artykułów dla dzieci oraz sklepy typu convenience.
Zapewniamy również kompleksowe usługi IT dla branży logistycznej, bankowej, ubezpieczeniowej, finansowej, motoryzacyjnej i paliwowo-energetycznej.