Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracyjnych

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca mobilna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Starszy Specjalista ds. Inwestycji

    Well Fitness   Kraków    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie przygotowanie wycen i kosztorysów inwestycji, ofertowych oraz kosztorysów na roboty dodatkowe /zamienne, przygotowanie i analiza ofert bieżącej dokumentacji fazy projektowej, wykonawczej i powykonawczej inwestycji, przygotowanie protokołów...
  • Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków /Opis zadań: obsługa programu USOS w zakresie toku studiów; sporządzanie wzorów decyzji administracyjnych w drugiej instancji w sprawach dotyczących toku studiów pierwszego, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, prowadzenie postepowań odwoławczych;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Administracyjnych Kraków
Specjalista ds. Administracyjnych i Contact Center

Specjalista ds. Administracyjnych i Contact Center

Kraków
specjalista (mid)
praca stacjonarna
602 dni temu

W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów.
Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 284 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.

Obecnie poszukujemy kandydatów do działu Infrastructure & Procurement na stanowisko:

Specjalista ds. Administracyjnych i Contact Center
Kraków

Rola:

  • bieżąca obsługa recepcji (zarządzanie ruchem telefonicznym, systemem rezerwacji sal, zamawianie materiałów biurowych) 
  • obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • rola Office Managera, odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie biura, w tym koordynowanie pracy serwisów oraz dostawców zewnętrznych w zakresie obsługi administracyjnej
  • udział w projektach z obszaru zakupowego i administracyjnego
  • wsparcie administracyjne klienta wewnętrznego (organizacja podróży  i rozliczanie wydatków służbowych)
  • koordynowanie przepływu komunikacji między pracownikami a zespołami wspierającymi w ramach Contact Center PwC
  • zarządzanie obiegiem dokumentów

Profil:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • sprawna obsługa pakietu Windows
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • wysoka kultura osobista
  • dokładność, skrupulatność
  • pozytywne nastawienie do wykonywanej pracy i inicjatywa

Oferujemy:

  • rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC np. (...) 
  • szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (w tym opieka stomatologiczna, swoboda leczenia, fizjoterapia), różnorodne ubezpieczenia (np. na podróże zagraniczne), coaching, konsultacje psychologiczne, concierge dla młodych rodziców, grupy sportowe i wiele więcej
  • możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. personal concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila, financial & legal assistance) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. bony, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu
  • 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat
  • 1 dzień wolnego z okazji urodzin

W przypadku wystąpienia problemów przy składaniu aplikacji skontaktuj się z nami pod adresem mailowym: pl_karieraeksperta@pwc.com 

Uprzejmie informujemy, iż adres mailowy pl_karieraeksperta@pwc.com nie służy do przesyłania aplikacji.

 

Poznaj

PwC

Dlaczego warto?

PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego. Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej. Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu. Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.

Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci

Krok Aplikacja online Aplikacja online
Krok Game-Based Assessment Game-Based Assessment
Krok Weryfikacja języka w formie video Weryfikacja języka w formie video
Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna

Proces rekrutacji - Profesjonaliści

Krok Aplikacja online Aplikacja online
Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
Krok Spotkanie rekrutacyjne Spotkanie rekrutacyjne

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracyjnych

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca mobilna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Starszy Specjalista ds. Inwestycji

    Well Fitness   Kraków    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie przygotowanie wycen i kosztorysów inwestycji, ofertowych oraz kosztorysów na roboty dodatkowe /zamienne, przygotowanie i analiza ofert bieżącej dokumentacji fazy projektowej, wykonawczej i powykonawczej inwestycji, przygotowanie protokołów...
  • Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków /Opis zadań: obsługa programu USOS w zakresie toku studiów; sporządzanie wzorów decyzji administracyjnych w drugiej instancji w sprawach dotyczących toku studiów pierwszego, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, prowadzenie postepowań odwoławczych;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...