- Kontakt i współpraca z jednostkami badawczo-rozwojowymi, kontrahentami oraz usługodawcami w zakresie procesów certyfikacji, sprzedaży
- Nadzór nad realizacją procedur zapewnienia odpowiedniej jakości
- Opracowanie i wdrażanie nowych rozwiązań jakościowych
- Dbałość o najwyższy standard obsługi klientów
- Współpraca przy opracowywaniu systemów przeprowadzania badań i analiz z zakresu kontroli jakości oraz monitoring ich działania
- Zarządzanie dokumentacją techniczno-technologiczną, sprzedażową
- Koordynowanie procesów sprzedażowych
- Wsparcie procesów administracyjnych
- Wsparcie działań marketingowych
- Współpraca z innymi Działami firmy
- Wykształcenie min. średnie
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość obsługi komputera (MS Office, w szczególności: Excel, Power Point)
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja pracy własnej
- Systematyczność oraz solidność
- Mile widziane doświadczenie z ISO, AQAP
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę + premia)
- Prywatną opiekę medyczną Medicover
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Świadczenia pieniężne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Praca w miłym i dynamicznym zespole
- Możliwość rozwoju
Poznaj
Interhandler Sp. z o.o.
INTERHANDLER Sp. z o.o. jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej, kruszarki, przesiewacze, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.