DROGOMEX Sp. z o. o. wykonujemy nawierzchnie asfaltowe najwyższej jakości. Jesteśmy dumni, że należymy do irlandzkiej grupy CRH, dzięki temu na bieżąco obserwujemy i wdrażamy nowe rozwiązania z naszej branży, a nasi pracownicy mogą rozwijać się w ramach międzynarodowej struktury grupy.
Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:
Specjalista ds. administracyjno - rozliczeniowych
Miejsce pracy: Gdańsk
Na stanowisku pracy: Specjalista ds. Administracyjno-Rozliczeniowych oczekujemy następującego zakresu zadań, obowiązków i odpowiedzialności:
- realizacji zadań dotyczących funkcjonowania biura budów (kancelaria biura, obsługa urządzeń biurowych, praca w programie Impuls oraz Ms Office, MS Project, Norma),
- zapoznania się z warunkami kontraktów, przynależnej dokumentacji technicznej i harmonogramów realizacji i rzeczowo – finansowych,
- pomocy w rozliczaniu wykonanych robót zgodnie z warunkami danego kontraktu; udział w przygotowaniu protokólarnego rozliczenia robót,
- koordynowania współpracy z dostawcami, podwykonawcami oraz firmami serwisowymi,
- bieżącego raportowania finansowego i postępu robót wg schematów firmowych na podstawie zebranych informacji,
- nadzoru nad dokumentacją budów,
Jeśli spełniasz poniższe wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne o specjalności drogowej lub pokrewne;
- Doświadczenie w czynnościach administracyjnych, dokumentacyjnych, rozliczeniowych zadań budowlanych związanych z realizacją budowy, przebudowy, remontów dróg.
- Doświadczenie w kosztorysowaniu robót budowlanych, pozyskiwaniu zadań w drodze realizacji zamówień publicznych, przygotowywaniu pism i roszczeń kontraktowych będzie dodatkowym atutem;
- Odpowiedzialność, dyspozycyjność i wysoka motywacja do pracy;
- Znajomość obsługi komputera i systemu WINDOWS.
Oferujemy Tobie:
- Samochód służbowy, laptop i tel. kom.;
- Pracę na prestiżowym stanowisku w renomowanej firmie;
- Umowę o pracę na czas nieokreślony;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji;
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Przyjazną atmosferę pracy.