Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Pracownik obsługi administracyjno-biurowej

    BRASE CONSULTING LTD. Sp. z o.o.   Mikołów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne wspieranie ekspertów w ich codziennej pracy, co obejmuje utrzymanie aktualności danych klientów, pomoc w przygotowaniu dokumentacji oraz koordynację spotkań. Przygotowywanie analiz i raportów: na podstawie dostarczonych danych i instrukcji tworzysz analizy,...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym w systemie SAP RE, Prowadzenie działań w zakresie optymalizacji zobowiązań z tytułu podatku od nieruchomości, Rozpatrywanie i przygotowanie projektów...
  • Pracownik Obsługi Sekretariatu

    Milimex S.A.   Siemianowice Śląskie, ul. Olimpijska 7    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twoje główne zadania: Obsługa sekretariatu. Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentów. Zarządzanie korespondencją. Obsługa urządzeń biurowych. Wprowadzanie faktur do firmowego systemu. Obsługa gości. Wspieranie działań administracyjnych i organizacyjnych firmy. Kogo szukamy? Idealny...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Obsługę umów dot. wydruków plakatowych rozkładów jazdy pociągów, Nadzór nad prawidłową realizacją umów, zamówień, przepisów w zakresie usług oraz spraw związanych z funkcjonowaniem dworców kolejowych, Prowadzenie spraw z...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Technicznym

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przygotowywanie materiałów do postępowań wyboru wykonawców na roboty budowlane i usługi, Opracowywanie materiałów przetargowych i przeprowadzenie postępowań w oparciu o instrukcję udzielania zamówień PKP S.A. na roboty budowlane i...
  • Pracownik Biurowy

    LIMBOR sp. z o.o.   Czeladź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Opis stanowiska: zapewnienie prawidłowej realizacji zamówień. weryfikacja i wprowadzanie faktur do systemu.
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   śląskie    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista do spraw umów i przetargów

    El Professional sp. z o. o.   Kębłowo    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; przygotowanie umów i zleceń z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. dydaktyki

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za zaplanowanie, przygotowanie i realizację całorocznego procesu dydaktycznego dla pracowników i doktorantów oraz za obsługę administracyjną komisji programowych i Wydziałowej Komisji ds. Jakości...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Specjalista ds. Administracyjnych śląskie
Specjalista ds. Administracyjno-Personalnych (m/k)

Specjalista ds. Administracyjno-Personalnych (m/k)

STRABAG BMTI
śląskie, Tarnowskie Góry
praca stacjonarna
2142 dni temu

STRABAG jest europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zaangażowaniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniunowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizuje z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez pracy zespołowej – łączącej ze sobą różne kraje i branże budownictwa.

 

Zostań częścią naszego zespołu!

 

Do STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o. / Dyrekcja Autostrad i Dużych Projektów poszukujemy osoby na stanowisko:


Specjalista ds. Administracyjno-Personalnych (m/k)
Nr Ref.: req 26761

Zadania:

  • obsługa biura w zakresie spraw administracyjnych i kadrowych
  • nadzór nad dokumentacją personalną w zakresie umów, badań lekarskich, szkoleń BHP
  • miesięczne rozliczanie godzin pracowników umysłowych / fizycznych, ewidencja czasu pracy pracowników, hoteli, samochodów
  • sporządzanie dokumentacji związanej z oddelegowaniem pracowników do pracy poza granice Polski
  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, przesyłkami kurierskimi oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
  • zamawianie artykułów i materiałów biurowych oraz dbałość o wyposażenie biura, przygotowanie raportów i zestawień dla Kierownictwa
  • aktualizacja i archiwizacja danych w bazach elektronicznych, przyjmowanie i obsługa interesantów, organizacja spotkań

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: administracja, prawo, zarządzanie
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość podstaw prawa pracy, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych
  • zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań oraz bardzo dobra organizacja pracy
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie na umowę o pracę
  • bogatą ofertę szkoleń w ramach Akademii Koncernu
  • kursy językowe: angielski i niemiecki
  • pakiet usług medycznych i korzystne warunki ubezpieczenia
  • inicjatywy prozdrowotne w ramach programu „zarządzania zdrowiem”
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • krótszy dzień pracy w piątek

 

Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego za pomocą przycisku "Aplikuj teraz".

 

Prosimy o dołączenie klauzuli „Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez spółki koncernu STRABAG SE, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Fakultatywnie: „Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez spółki koncernu STRABAG SE, również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

 

Poznaj

STRABAG

Dlaczego warto?

STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.

Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.

Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.

Opinie o pracodawcy

zdjecie pracownika

Marcin Czuba

Kierownik Kontraktu w branży mostowej

Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.

zdjecie pracownika

Anna Kowal

Specjalista ds. finansów

Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Dokumenty aplikacyjne
Krok spotkanie Rozmowa kwalifikacyjna
Krok propozycja_wspolpracy Podpisanie umowy

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Pracownik obsługi administracyjno-biurowej

    BRASE CONSULTING LTD. Sp. z o.o.   Mikołów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne wspieranie ekspertów w ich codziennej pracy, co obejmuje utrzymanie aktualności danych klientów, pomoc w przygotowaniu dokumentacji oraz koordynację spotkań. Przygotowywanie analiz i raportów: na podstawie dostarczonych danych i instrukcji tworzysz analizy,...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym w systemie SAP RE, Prowadzenie działań w zakresie optymalizacji zobowiązań z tytułu podatku od nieruchomości, Rozpatrywanie i przygotowanie projektów...
  • Pracownik Obsługi Sekretariatu

    Milimex S.A.   Siemianowice Śląskie, ul. Olimpijska 7    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twoje główne zadania: Obsługa sekretariatu. Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentów. Zarządzanie korespondencją. Obsługa urządzeń biurowych. Wprowadzanie faktur do firmowego systemu. Obsługa gości. Wspieranie działań administracyjnych i organizacyjnych firmy. Kogo szukamy? Idealny...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Obsługę umów dot. wydruków plakatowych rozkładów jazdy pociągów, Nadzór nad prawidłową realizacją umów, zamówień, przepisów w zakresie usług oraz spraw związanych z funkcjonowaniem dworców kolejowych, Prowadzenie spraw z...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Technicznym

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przygotowywanie materiałów do postępowań wyboru wykonawców na roboty budowlane i usługi, Opracowywanie materiałów przetargowych i przeprowadzenie postępowań w oparciu o instrukcję udzielania zamówień PKP S.A. na roboty budowlane i...
  • Pracownik Biurowy

    LIMBOR sp. z o.o.   Czeladź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Opis stanowiska: zapewnienie prawidłowej realizacji zamówień. weryfikacja i wprowadzanie faktur do systemu.
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   śląskie    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista do spraw umów i przetargów

    El Professional sp. z o. o.   Kębłowo    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; przygotowanie umów i zleceń z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. dydaktyki

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za zaplanowanie, przygotowanie i realizację całorocznego procesu dydaktycznego dla pracowników i doktorantów oraz za obsługę administracyjną komisji programowych i Wydziałowej Komisji ds. Jakości...