PPL zajmuje się świadczeniem usług na rzecz pasażerów i linii lotniczych oraz m.in. budową i eksploatacją lotnisk oraz zarządza dwoma portami lotniczymi - w Warszawie i Zielonej Górze.
Ma również udziały w 10 spółkach nadzorujących działanie lotnisk: w Krakowie, Szczecinie, Poznaniu, Gdańsku, Modlinie, Wrocławiu, Katowicach, Szczytnie, Bydgoszczy i Rzeszowie. Ponadto PPL ma udziały w spółkach świadczących obsługę naziemną (handling) oraz firmach wykonujących usługi pozalotnicze.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Administracyjno - Organizacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 25/17
- Przyjmowanie, rejestrowanie, archiwizacja dokumentów oraz nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- Nadzór nad porządkiem i wyposażeniem gabinetu Dyrektora oraz sekretariatu,
- Prowadzenie terminarza i obsługa administracyjna spotkań, narad, zebrań, konferencji i wyjazdów Dyrektora,
- Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami Przedsiębiorstwa,
- Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym oraz instytucjami współpracującymi z PPL.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Szeroki zakres świadczeń pozapłacowych,
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane kierunki Administracja, Zarządzanie, Prawo,
- Przy wykształceniu średnim 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 letnie na stanowisku samodzielnym związanym z obsługą biura,
- Przy wykształceniu wyższym 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata na stanowisku samodzielnym związanym z obsługą biura,
- Umiejętność redagowania pism,
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiającą swobodną komunikację,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel,
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, doskonała organizacja pracy i czasu, samodzielność, odpowiedzialność za powierzone zadania, wysoka kultura osobista, dyskrecja.