Dla naszego Klienta poszukujemy osób skrupulatnych i pracowitych, potrafiących budować partnerskie relacje, gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:
Specjalista ds. Administracyjno-Księgowych
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- koordynowanie obiegu dokumentów między Centralą a Biurem Księgowym
- nadzór nad dokumentacją księgową
- przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentacji do sprawozdań
- księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych
- przygotowywanie przelewów i raportów nalezności
- rozliczanie zaliczek
- dekretacja dokumentów zgodnie z zasadami firmy
- prowadzenie wstępnej windykacji telefonicznej
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
- dokładność oraz samodzielne i analityczne myślenie
- odpowiedzialność, zaangażowanie i rzetelność
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
- wykształcenie min. Średnie
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w firmie o ugruntowanej wieloletniej renomie
Poznaj
Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.
Agencja Merchandisingowa.
Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów.