Poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Administracyjno-Finansowych
Miejsce pracy: Warszawa
SIÓDEMKA S.A. na rynku polskim działa od 1998 roku. Od 16 lat codziennie doręczamy dziesiątki tysięcy dokumentów i paczek na terenie całego kraju. Kilka tysięcy naszych pracowników w 40 oddziałach codziennie dokłada wszelkich starań, by sprostać oczekiwaniom Klientów. Zróżnicowany pakiet usług, wspierany przez zaawansowane interaktywne narzędzia zarządzania przesyłkami, jest odpowiedzią na potrzeby nowoczesnego biznesu.
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie gospodarki magazynowej,
- Wystawianie różnego rodzaju dokumentów tj. faktury, korekty, duplikaty czy noty korygujące,
- Sporządzanie zestawień,
- Obsługa Spółki w zakresie zaopatrzenia w artykuły biurowe, chemiczne i spożywcze,
- Weryfikacja przekazywanej dokumentacji.
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomości zagadnień związanych z obszarem magazynowym i realizacją zamówień,
- Podstawowej znajomości zagadnień związanych z obszarem księgowości,
- Biegłej znajomości obsługi komputera w szczególności MS Office,
- Mile widziana znajomość Navision,
- Umiejętności organizacji pracy własnej,
- Komunikatywności.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności,
- Pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji.