Ogłoszenie numer: 2126448, z dnia 2018-10-25
Firma branży elektrycznej zatrudni pracownika na stanowisko
Specjalista ds. administracyjno - biurowych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Prace administracyjno – biurowe;
- Przygotowanie dokumentacji kadrowej dla biura księgowego;
- Prowadzenie sekretariatu – organizacja obiegu dokumentów w firmie, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;
- Bieżące prace administracyjne, w tym zaopatrzenie biura (art. spożywcze, biurowe, itp.);
- Przygotowanie raportów i zestawień dla Zarządu;
- Dokonywanie zamówień;
- Redagowanie pism i dokumentów;
- Wystawianie faktur;
- Współpraca z biurem księgowym;
- Współpraca z Zarządem, Kierownikami budów oraz pracownikami;
- Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania
- Mile widziane wykształcenie wyższe;
- Preferowane osoby z doświadczeniem na podobnym stanowisku (mile widziane osoby pracujące w branży budowlanej);
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność i dokładność w wykonywaniu zadań;
- Dobra znajomość obsługi komputera i programów MS Office, w tym Excel, Word;
- Znajomość dodatkowo j. angielskiego będzie dużym atutem;
- Komunikatywność.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pracę od poniedziałku do piątku, w pełnym wymiarze godzin;
- Duże możliwości samorealizacji oraz rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.