Specjalista ds. administracyjnego wsparcia prod. budowlano-montażowej
Miejsce pracy: Lubartów
Zadania stanowiskowe:
- Pomoc w przygotowaniu obmiarów do wycen, ofertowania;
- Przegląd, kontrolna i ocena dokumentacji technicznej i projektowej, współpraca przy jej tworzeniu, nadzór nad usunięciem niezgodności;
- Monitorowanie terminowości dostaw urządzeń i materiałów oraz ich kontrola pod względem zgodności dostaw z zamówieniem, harmonogramem i zweryfikowaną dokumentacją techniczną;
- Sprawdzanie prawidłowości certyfikatów i świadectw wystawionych przez producentów oraz ich zgodności z wymogami prawa;
- Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej / powykonawczej;
- Sprawdzanie kompletności dokumentacji odbiorowej z wymogami dokumentacji projektowej, umowy na budowę i przepisów prawa;
- Prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej, odbiorowej i koncesyjnej oraz korespondencji; sprawdzenie i potwierdzanie zgodności dokumentacji powykonawczej z wykonanym obiektem, kompletności dokumentacji odbiorowej i przekazanie do archiwum zamawiającego po zakończeniu budowy;
- Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi pracami na budowie;
- Tworzenie harmonogramu prac pracowników działu;
- Obsługa programu IMPULS EVO (tworzenie kart pracy, zarządzenie kartoteką projektów);
- Kontrola wykonanej inwestycji w miejscu realizacji prac;
- Tworzenie raportów z wykonanej kontroli i przekazywanie;
- Fakturowanie wykonanych robót (zgodnie z protokołami ich odbioru).
Wymagania:
- Umiejętność pracy w zespole;
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy;
- Samodzielność i pomysłowość, odpowiedzialność, zaangażowanie;
- Dyspozycyjność.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę;
- Szansę zdobycia cennego doświadczenia zawodowego;
- Wynagrodzenie 3.850,00 zł – 4.150,00 zł brutto w zależności od posiadanej wiedzy i umiejętności.