Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.
Nasze podejście do biznesu oraz tempo rozwoju wielokrotnie były doceniane w plebiscytach najbardziej prestiżowych magazynów finansowych, m.in. w 2014 i 2015 r. jako pierwszy w historii polski bank otrzymaliśmy prestiżowy tytuł „Najlepszy europejski bank detaliczny” przyznawany przez „Retail Banker International”.
Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role.
Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:
- ma doświadczenie w obsłudze klienta i pracy z dokumentacją
- posiada praktyczne umiejętności obsługi pakietu MS Office (w szczególności Outlook i Excel)
- posiada umiejętność obsługi urządzeń biurowych: fax, ksero, skan
- charakteryzuje się odpowiedzialnością i inicjatywą w działaniu
- ma wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne
- jest samodzielna
- lubi pracować z ludźmi i nawiązuje pozytywne relacje ze współpracownikami
- potrafi pracować pod presją czasu
- obsłudze bezpośredniej i telefonicznej gości
- prowadzeniu rejestracji i obsługi korespondencyjnej wychodzącej i przychodzącej
- obsłudze dokumentów w Systemie Obsługi Dokumentów
- obsłudze przesyłek kurierskich i innych dostaw
- dbaniu o należyty porządek na stanowisku pracy i w salach konferencyjnych
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej
- możliwość zdobycia doświadczenia pod okiem ekspertów
- miłą atmosferę pracy
- dofinansowanie do pakietu socjalnego (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)