Modus to Ogólnopolska Agencja Wsparcia Sprzedaży z 25-letnim stażem na rynku. Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów, audytorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów.
Aktualnie do naszego biura poszukujemy osoby na stanowisko:
- Koordynowanie prac związanych utrzymaniem technicznym biura - stały kontakt z firmą zarządzającą nieruchomością oraz podwykonawcami i serwisami.
- Wsparcie w procesach zarządzania kartami dostępu do biura i powiązanymi z tym aplikacjami.
- Dekretacja faktur usługowych i zakupowych, współpraca z działem finansowym.
- Prowadzenie rejestru umów z kontrahentami.
- Raportowanie – bieżące utrzymanie i analiza baz danych, sporządzanie zestawień, ewidencji, kalkulacji, raportów.
- Zarządzanie flotą samochodową – prowadzenie spraw związanych z terminowym ubezpieczeniem samochodów, okresowymi badaniami, naprawami i serwisem.
- Administracyjne wsparcie biura – kontakt ze wszystkimi działami firmy.
- Wprowadzanie danych do systemów.
- Sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentów kosztowych i prowadzenie baz kosztowych.
- Pełnienie zastępstw w dziale administracji.
- Czynne prawo jazdy w kategorii B.
- Biegła obsługa komputera, w tym bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Doświadczenie w pracy biurowej.
- Odpowiedzialność i doskonała organizacja pracy.
- Samodzielność w działaniu.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Praca na podstawie Umowy zlecenia lub Umowy o współpracy.
- Możliwość skorzystania z benefitów (opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe).
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Przyjazną atmosferę pracy, w której dzielimy się wiedzą i doświadczeniem.
Poznaj
Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.
Agencja Merchandisingowa.
Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów.