Jesteś osobą otwartą, komunikatywną, samodzielną i zorganizowaną?
Zagadnienia z zakresu administracji nie są Ci obce?
Presja czasu nie wybija Cię z rytmu pracy?
Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi TAK – to zapraszamy do Naszego zespołu:)
Szukamy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania:
- Obsługa połączeń telefonicznych
- Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Współpraca z pocztą, firmami kurierskimi, drukarnią i innymi firmami usługowymi
- Przyjmowanie gości oraz interesantów firmy, obsługa spotkań firmowych
- Składanie i monitorowanie realizacji zamówień na materiały biurowe i artykuły spożywcze
- Wydawanie kluczy do pomieszczeń biurowych
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i korespondencji
- Prowadzenie ewidencji umów handlowych, archiwizacja umów
- Wsparcie administracyjne, prowadzenie innych bieżących spraw oraz realizacja powierzonych zadań
Wymagania:
- Biegła znajomość obsługi komputera
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Pozytywne nastawienie i zaangażowanie,
- Umiejętność planowania i dobra organizacja czasu pracy,
- Mile widziana znajomość jęz. angielskiego
- Wielozadaniowość i umiejętność ustalania priorytetów
- Samodzielność i odpowiedzialność
Oferujemy:
- Umowę zlecenie/ UOP
- Stałe wynagrodzenie + system motywacyjny
- Pracę od pon.-pt.
- Świetną lokalizację biura
- Przyjazną atmosferę pracy
- Pakiet medyczny i kartę Multisport
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.