Sieć BDO posiada obecnie 1658 biur w 167 krajach oraz zatrudnia ponad 91 000 Ekspertów i Specjalistów. Na polskim rynku obecni jesteśmy od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród Klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe.
Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SP/ADM/WA
Możemy zagwarantować Ci:
- umowę o pracę
- dostęp do wewnętrznego systemu szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich "Akademia BDO"
- program rekomendacji pracowników
- sezonowy lektorat z języka angielskiego
- zdobycie doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
- współpracę z wysokiej klasy Ekspertami dziedzinie finansów
- dofinansowanie pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- bieżąca wsparcie administracyjne naszej centrali w Warszawie
- dbanie o rejestr dokumentów, w tym umów podpisanych z naszymi Klientami
- koordynacja statusu zleceń naszych Klientów w systemie wewnętrznym
- świadczenie usług wsparcia dla Klienta zewnętrznego i wewnętrznego
- współpraca z innymi zespołami (Księgowość, HR, Kadry, Controlling)
- profesjonalne reprezentowanie firmy i dbałość o efektywny przepływ informacji
Zgłoś się do nas, jeśli:
- masz 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- znasz język angielski na poziomie, który umożliwia swobodną komunikację z Klientami firmy oraz Pracownikami biur BDO na świecie
- dobrze znasz pakiet MS Office
- podczas wykonywania obowiązków wykazujesz się zaangażowaniem oraz wysoką kulturą osobistą
- praca z innymi ludźmi sprawia Ci przyjemność :-)
- punktualność i terminowość to Twoje mocne strony