Szukamy osoby, ze zdolnością organizacji, szybkiej adaptacji do zmieniających się warunków i kreatywnością, która będzie odpowiedzialna za pomoc w sprawnym funkcjonowaniu naszego biura.
Oprócz niezwykle ciekawej branży, którą się zajmujemy, zapewniamy też fajną atmosferę i możliwość rozwoju.
https://kariera.integra.com.pl/oferty-pracy/specjalista-ds-administracji/
Integra Software oferuje rozwiązania dla branż technicznych związanych głównie z transportem i motoryzacją. Systemy tworzone są zarówno dla dużych firm korporacyjnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, m.in. dla importerów części zamiennych, sieci warsztatowych, flot pojazdów, serwisów samochodowych, sklepów motoryzacyjnych, baz transportowych.
Wśród klientów firmy Integra można wymienić firmy takie jak: Bosch, Bridgestone, Continental, Michelin, Mercedes-Benz, Auto Partner S.A., Auto Land Polska S.A., Inter Parts, Inter-Team, Motogama, Denckermann i sieci serwisowe m.in: Bosch-Service, FirstStop (Bridgestone), BestDrive (Continental), Euromaster (Michelin), AD Service, OK Serwis, Auto Team Service, ASO różnych marek, itp.
Obecnie na rynku krajowym i zagranicznym (Czechy, Niemcy, Szwajcaria, Słowacja, Ukraina) funkcjonuje ponad 200 000 licencji oprogramowania marki Integra, które są obecne na rynku od ponad 25 lat. Projektowanie oraz tworzenie systemów oparte jest na wieloletnim doświadczeniu zarówno w branży informatycznej jak i motoryzacyjnej. Według niezależnego raportu dotyczącego komputeryzacji warsztatów 25% firm używa rozwiązań marki Integra.
- Obsługa organizacyjno-administracyjna biura
Nastawiamy się na dobrą organizację pracy i poszukiwanie nowych rozwiązań. - Ewidencja i nadzór nad dokumentami i ich archiwizacja
Zapewnisz sprawny przepływ informacji oraz obieg dokumentów. - Rejestrowanie danych w systemach wew. firmy
Utrzymywanie obecnych standardów zgodnie z przyjętymi procedurami. - Współpraca z zewnętrznym biurem podatkowym
Na co dzień wykazujesz się dokładnością i analitycznym podejściem. - Dbanie o zaopatrzenie biura
Nie pozwolisz, aby zabrakło nam zasobów do codziennej pracy. - Bieżące wsparcie działu handlowego i technicznego
Współpracuj z zespołem back-office w codziennych zadaniach.
Jeśli sprawnie poruszasz się po środowisku komputerowym, to ta oferta jest dla Ciebie.
- Minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Liczymy na Twoją wiedzę i posiadane umiejętności. - Znajomości programów do obsługi sprzedażowo-magazynowej lub księgowej
Dodatkowy plus, jeśli te zagadnienia nie są Ci obce. - Rozwiniętych zdolności komunikacyjnych
Telefon i e-mail Ci nie straszny. - Umiejętności organizacji pracy i otwartości na nowe zadania
Jesteś zorganizowana, gotowa na nowe i czasem niecodzienne wyzwania. - Praktycznej znajomości pakietu MS Office
Takich jak Word, Excel, PowerPoint, Outlook. - Czynne prawo jazdy kat. B
Jesteśmy mobilni – oszczędzamy czas.
Jeśli szukasz stabilizacji w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku oraz dobrej atmosfery w pracy – świetnie trafiłaś.
- Doświadczenie w organizowaniu szkoleń, eventów, spotkań wewnętrznych
Lubisz planować i robisz to dobrze. - Doświadczenie w pracy w dziale marketingu lub agencji reklamowej
Dodatkowy plus, jeśli te zagadnienia nie są Ci obce. - Wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów zaocznych
(kierunek: Ekonomia, Prawo, Administracja, Zarządzanie)
Wielu z naszych współpracowników łączy pracę z nauką na uczelniach. - Podstawowa znajomość tematyki windykacji należności