Najnowsze oferty pracy

  • Employee Lifecycle Specialist with Portuguese

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    About the position: Ensure efficient delivery of Employee LifeCycle services in designated zones, meeting Service Level Agreements. Maintain organizational management data and handle employee lifecycle events. Prepare contractual agreements and letters. Address employee data queries and provide...
  • Employee Lifecycle Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. administracji

Wemeco Poland sp. z o.o.
Kudowa-Zdrój
specjalista (mid)
umowa o pracę
praca stacjonarna
1243 dni temu

Jesteśmy nowoczesną, dynamicznie rozwijającą się firmą wyspecjalizowaną w seryjnej produkcji wyrobów ze stali, aluminium oraz stali nierdzewnych i kwasoodpornych. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w realizacji usług zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym.

W związku z rozwojem naszej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Kudowa-Zdrój
Twój zakres obowiązków:
  • wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo płacowym,
  • porządkowanie i archiwizowanie dokumentów.
  • wsparcie procesu digitalizacji dokumentacji pracowniczej,
  • udział we wdrażaniu, aktualizowaniu i tworzeniu wewnętrznych procedur personalnych,
  • wsparcie dla wszystkich działów firmy w kwestiach administracyjnych i organizacyjnych,
  • bliska współpraca z działem księgowym: rejestracja faktur w systemie, prowadzenie obiegu dokumentów magazynowych, transportowych (porządkowanie i archiwizacja).
  • koordynacja korespondencji pocztowej,
  • kontrola zapasów materiałów biurowych oraz realizacja zakupów niezbędnych do bieżącego funkcjonowania biura,
  • organizacja podróży służbowych, rezerwacja biletów i hoteli,
  • organizacja spotkań, przyjmowanie gości i klientów firmy,
Nasze wymagania:
  • doświadczenie w pracy na podobnym, specjalistycznym stanowisku (minimum 2 lata)
  • wyższe kierunkowe wykształcenie
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz mile widziana praktyczna znajomość programu do obsługi kadrowo płacowej
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • dokładność
  • samodzielność
  • gotowość do ciągłej nauki
  • komunikatywność
Oferujemy:
  • umowę o pracę na pełny etat
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i zaangażowania
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych (dedykowane szkolenia, kursy, studia)
  • dofinansowanie dojazdów do pracy
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych
  • dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe
  • ubezpieczenie grupowe finansowane przez pracodawcę
Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wemeco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Kudowie-Zdrój, ul. Główna 65, w celach niezbędnych dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883 z póżn. zm.)”
 

Podobne oferty

  • Employee Lifecycle Specialist with Portuguese

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    About the position: Ensure efficient delivery of Employee LifeCycle services in designated zones, meeting Service Level Agreements. Maintain organizational management data and handle employee lifecycle events. Prepare contractual agreements and letters. Address employee data queries and provide...
  • Employee Lifecycle Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...